سریالسریال خارجی

زمان دقیق پخش فصل پنجم سریال لوسیفر Lucifer + خلاصه داستان و بازیگران

زمان دقیق پخش فصل پنجم سریال لوسیفر Lucifer مشخص می شود. لوسیفر سریالی در سبک پلیسی و جنایی است که فصل اول آن در سال ۲۰۱۶ از شبکه فاکس پخش شد. این سریال را تام کاپینوس کارگردانی کرده است. راساس شخصیتی از مجموعه کامیک The Sandman (سندمن) اثر نیل گیمن، سم کیت و مایک درینگن‌برگ، تولید می‌شود که متعلق به شرکت ورتیگو، زیر مجموعه دی سی (DC)، است.

پخش فصل پنجم سریال لوسیفر Lucifer
پخش فصل پنجم سریال لوسیفر Lucifer

 

داستان این مجموعه دربارهٔ لوسیفر مورنینگ‌استار است که خسته و ناراضی به عنوان ارباب جهنم از تاج و تخت خود استعفا و پادشاهی خود را برای زیبایی لس آنجلس رها می‌کند، که در آنجا او قدرت خود را برای کمک به پلیس لس آنجلس و مجازات جنایتکاران بکار می‌گیرد.

اردیبهشت سال گذشته بود که شبکه فاکس در اقدامی غافلگیر کننده برخی از سریال‌های محبوب خود از جمله سریال Lucifer (لوسیفر) را که سه فصل از آن تولید و منتشر شده بود، لغو کرد. پس از این اتفاق شوکه کننده و تلاش طرفداران، سرانجام شبکه نتفلیکس حقوق پخش سریال لوسیفر را به‌دست آورد و این سریال را رسما برای فصل چهارم تمدید کرد.

چندی قبل شبکه Netflix فصل چهارم سریال لوسیفر را که در ۱۰ قسمت تولید شده بود، منتشر کرد که توانست واکنش‌های مثبتی را نیز دریافت کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال برای فصل پنجم و پایانی تمدید شده است. صفحه رسمی این سریال در توییتر با انتشار توییتی اعلام کرد که سریال Lucifer برای فصل پنجم تمدید شده است. همچنین اعلام شد که فصل پنجم این سریال قرار است فصل پایانی آن باشد.

جو هندرسون و ایلدی مدرویچ، تهیه کنندگان اجرایی سریال Lucifer نیز با انتشار توییت‌های جداگانه‌ای از طرفداران بابت حمایتی که برای احیای این سریال و در نهایت ساخت فصل پنجم و پایانی آن کردند، تشکر و قدردانی کردند. با این حال، اطلاعات بیشتری از فصل پایانی سریال لوسیفر در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که مانند فصل چهارم، فصل پنجم سریال Lucifer نیز در ۱۰ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. وظیفه ساخت سریال Lucifer بر عهد تام کاپینوس است که انتظار می‌رود در فصل پنجم و پایانی این سریال نیز بازگردد.

معرفی بازیگران و شخصیت ها

تام الیس در نقش لوسیفر مورنینگ‌استار: که خسته و ناراضی به عنوان ارباب جهنم از تاج و تخت خود استعفا و پادشاهی خود را رها می‌کند. در لس آنجلس در حالی که کلوپ شبانه خود را به نام لاکس اداره می‌کند، تبدیل به یک مشاور برای اداره پلیس لس آنجلس می‌شود. در میان دیگر قدرت‌های او، او قدرتی مافوق طبیعی آگاهی از خواسته‌های پنهان هر فرد را دارد و می‌تواند آن‌ها را وادار به گفتن حقیقت کند. او با استفاده از این توانایی لذت می‌برد که گناهکاران را در مکان‌های عمومی افشا کند، او به‌طور معمولی در مورد هویت خود صحبت می‌کند اما معمولاً کسی حرف‌های او را باور نمی‌کند.(فصل ۱ تا ۵)

لورن جرمن در نقش کارآگاه کلوئی دِکِر: یک کارآگاه جنایی لس آنجلس است که با لوسیفر راز پشت جنایات را حل می‌کند. لوسیفر به او علاقه‌مند است چون قدرت مافوق بشری‌اش بر کلوئی اثر نمی‌کند، چون از قبل طی حادثه‌ای که در آن او به درگیری با پلیس لس آنجلس در مورد یک تیراندازی به پلیس بوده، او در حال حاضر توسط افسران همکارش طرد شده‌است.(فصل ۱ تا ۵)

کوین آلخاندرو به عنوان دَن اسپینوزا: یک کارآگاه جنایی لس آنجلس و شوهر سابق کلوئی است. او به دلیل رابطهٔ لوسیفر با کلویی و دخترش تریکسی، از او بیزار است.(فصل ۱ تا ۵)

دی. بی. وودسایدبه عنوان اَمِنِدیل: فرشته‌ای تیره بال و برادر لوسیفر است که به لس آنجلس می‌رسد و به تشویق او برای بازگشتن به جهنم می‌پردازد و می‌گوید زندگی جدید او بر روی دنیای انسان‌ها باعث برهم زدن تعادل زمین می‌شود. او و لوسیفر از یکدیگر متنفرند.(فصل ۱ تا ۵)

لزلی-ان برنت در نقش مزیکین (مِیز): محرم و متحد لوسیفر مورنینگ استار است. او رهبر جنگ لی‌لین است، نژادی از تبار لیلیث دارد، و به عنوان یک متصدی بار درکلاب لوسیفر (لاکس) مشغول است.(فصل ۱ تا ۵)

اسکارلت استوز به عنوان بئاتریس با نام مستعار تریکسی: دختر کلوئی و دن است که از دیدن لوسیفر بسیار حیرت‌زده‌است (برعکس لوسیفر از کودکان بیزار است).(فصل ۱ تا ۵)

راچل هاریس در نقش دکتر لیندا مارتین: روانشناس درمانگر لوسیفر، کسی که با او دارای رابطه جنسی با توجه به قدرت اجبار لوسیفر است.(فصل ۱ تا ۵)
کوین رانکین در نقش کاراگاه مالکولم گراهام. (فصل ۱)

تریشا هلفر در نقش شارلوت ریچاردز/مامان: مادر لوسیفر و اَمِندیل و همچنین همسر تبعید شدهٔ خدا است که از زندانش واقع در جهنم فرار کرده‌است. (فصل ۲ و ۳)

ایمی گارسیا در نقش الا لوپز به عنوان دکتر پزشک قانونی اداره پلیس لس‌آنجلس. (فصل ۲ تا ۵):
تام ولینگ در نقش ستوان مارکوس پیرس / کین / قابیل. (فصل ۳)
اینبار لاوی در نقش ایو، نخستین زن آفریده شده توسط خداوند که برای دیدن عشقش لوسیفر بهشت را ترک می‌کند. (فصل ۴)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا