سریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش و تکرار سریال جشن سربرون

زمان دقیق پخش و تکرار سریال جشن سربرون به کارگردانی مجتبی راعی به همراه جدیدترین خبرها از پخش این سریال تاریخی را در این مطلب بخوانید. ۳۵ درصد از فیلمبرداری سریال «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی انجام شده است.

سریال جشن سربرون
سریال جشن سربرون

مجتبی راعی؛ کارگردان و فیلمنامه نویس در تدارک ساخت اثری جدید است. سریال جشن سربرون جدیدترین سریالی است که راعی قرار است آن را بسازد. این کارگردان ۶۱ ساله تا کنون چند فیلم ساخته و داوئر جشنواره فیلم فجر نیز بوده است. آخرین فیلم راعی “ترنج” بود که در سال ۹۱ ساخته شد.

در این مجموعه تاریخی حسین محجوب، نادر فلاح، لیلا اوتادی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصر نصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، بیوک میرزایی، ارسلان قاسمی، مهران نایل، جواد قامتی، ابراهیم برزیده، سیامک اشعریون، پرویز بزرگی، علی جاویدفر و … نقش آفرینی خواهند کرد.

جشن سربرون به نویسندگی و کارگردانی مجتبی راعی در سه فصل و در فضای تاریخی حدود ۱۰۰ سال پیش ساخته خواهد شد. فصل اول این سریال در قالب ۱۳ قسمت خواهد بود و ۲۵ قسمت فصل دوم سریال را شامل می‌شود. این سریال درباره عشایر قبل از انقلاب است و ماجرای چند خان و رعیت را به تصویر می‌کشد.

سریال جشن سربرون را مجتبی راعی خود نوشته و کارگردانی کرده است. این کارگردان ۶۱ ساله فارغ التحصیل دانشکده صداوسیماست و سابقه ساخت چند فیلم از جمله “ترنج” و “هیدالو” را در کارنامه دارد. زمان دقیق پخش و تکرار این سریال به زودی اعلام می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا