سریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش و تکرار سریال سرگذشت

زمان دقیق پخش و تکرار سریال سرگذشت مشخص شد. سریال سرگذشت به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و تهیه کنندگی بهروز مفید روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

پخش و تکرار سریال سرگذشت
پخش و تکرار سریال سرگذشت

سیما تیرانداز، نازنین فراهانی، مریم کاظمی، مزدک رستمی، بیژن بنفشه خواه، حسین محب اهری، نگار عابدی، محمد شیری و … از جمله بازیگران سریال سرگذشت هستند.

سریال «سرگذشت» که در ۲۱ اپیزود تولید شده است از شنبه تا جمعه هر شب پخش می شود.  در هر قسمت بازیگران مختلفی ایفای نقش می کنند و نازنین فراهانی هم در نقش مددکار قضایی در تمام اپیزودها بعنوان بازیگر ثابت هنرنمایی خواهد کرد.

مجازات جایگزین زندان، بحران خانواده و طلاق از موضوعات اصلی این سریال است و به قلم مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی به نگارش درآمده است.

او می بیند، خانواده رنجبر، هادی، ساده مثل زندگی، کرنر، بازگشت، گنده، دیدار، رفتگر، سلیم، مجید مروارید، منیر، به من میگن عباس و حبیب ۱۴ اپیزودی بود که از ۲۷ دی از مجموعه تلویزیونی «سرگذشت »روی آنتن رفته بود.

مجموعه تلویزیونی «سرگذشت» به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که هر شب پس از بخش خبری ساعت ۲۱ پخش می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا