سریالسریال‌ایرانی

سریال طلاق کی پخش می شود؟ | زمان دقیق پخش و تکرار سریال طلاق

سریال طلاق کی پخش می شود؟ به همراه زمان دقیق پخش و تکرار سریال طلاق به کارگردانی ابوالقاسم طالبی همچنین اطلاعات تکمیلی در این مطلب. سریال طلاق به کارگردانی و تهیه‌کنندگی ابوالقاسم طالبی که قرار بود برای شبکه نمایش خانگی تولید شود برای پخش از تلویزیون کلید خورد.

سریال طلاق
سریال طلاق

«طلاق» جزو آثار الف فاخر تلویزیون است که در مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود. ابوالقاسم طالبی قصه‌ای در هم تنیده شده را طراحی و به نگارش در آورده که به مسائل اجتماعی می‌پردازد و در دل قصه‌ها نگاهی به مفاسد اقتصادی نیز شده است. بنابراین گزارش، تاکنون ۳۰ درصد از تصویربرداری مجموعه انجام شده و این سریال علاوه بر تهران در چند کشور خارجی نیز تصویربرداری خواهد شد.

در این مجموعه تلاش شده تا علاوه بر حضور بازیگران باسابقه عرصه سینما و تلویزیون از دانش‌آموختگان بازیگری در دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی استفاده شود و در کنار بازیگران نام آشنا، چندین چهره جدید معرفی خواهند شد که پس از فراخوان‌های گسترده و تست‌های بازیگری از میان دانش‌آموخته‌های بازیگری و بازیگران کمتر دیده شده تئاتر برگزیده شدند.

«ابوالقاسم طالبی»  کارگردان ایرانی است که ۲ سریال خاطره‌انگیز «به کجا چنین شتابان» و «بازگشت پرستوها» را در کارنامه هنری خود دارد که یکی در دهه ۷۰ و دیگری در دهه ۸۰ ساخته شده است. اکنون «طلاق» سومین سریال وی می باشد که در دهه ۹۰ برای رسانه ملی ایران ساخته می‌شود.

پخش و تکرار سریال طلاق

این سریال ۳۵ قسمتی هم اکنون وارد مرحله تولید و تصویربرداری شده است. پس از ساخت مجموعه تلویزیونی طلاق زمان پخش و تکرار در این پست اطلاع رسانی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا