سریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش و تکرار سریال میانبر ۲ از شبکه ۵ + فصل دوم میانبر کی پخش می شود؟

زمان دقیق پخش و تکرار سریال میانبر ۲ از شبکه ۵ سیما. فصل دوم میانبر کی پخش می شود؟ به همراه اطلاعات کامل از پخش میان بر ۲ در همین مطلب. فصل جدید سریال طنز تلویزیون با بازی رضا شفیعی‌جم و ویدا جوان پخش می شود.

پخش و تکرار سریال میانبر ۲
پخش و تکرار سریال میانبر ۲

محمد صالحیان تهیه کننده سریال نوروزی «میانبر»: تصویربرداریی فصل دو این سریال قبل از نوروز آغاز شده است و این روزها نیز مشغول تصویربرداری و پخش سریال هستیم.
به تازگی ویدا جوان و رضا شفیعی جم نیز به جمع بازیگران این سریال اضافه شده و از سویی سیاوش چراغی پور، کمند امیرسلیمانی و مرضیه صدرایی دیگر در این سریال بازی می کنند.

«میان بر» یک مجموعه ۹۰ قسمتی است که در فاز نخست، ۳۰ قسمت از آن تولید و برای پخش از شبکه پنج سیما و شبکه تلویزیونی شما در نظر گرفته شده است.

داستان سریال میانبر در یک آپارتمان چند واحدی می گذرد که ساکنان آن با مشکلاتی روبه رو هستند. از طرفی با انتخاب مدیر ساختمان مواجه می شوند و در این بین ماجراهایی برایشان رقم می خورد. یکی از مضامین مهم این سریال انتخاب های اشتباهی است که باعث بروز مشکلات می‌شود.

این نخستین بار نیست که به دلیل کیفیت مطلوب سریال‌های مراکز استان‌ها پخش آن به شبکه‌های سراسری محول می‌شود. از این جهت که به دلیل ارتقای سطح کیفی تولیدات مراکز استان‌ها مدتی است سریال‌های مراکز مختلف استان‌های کشور روی آنتن شبکه‌های سراسری می‌رود و مورد توجه مخاطبان هم قرار می‌گیرد. راه میان‌بر نیز با نگاهی طنز به مشکلات و مسائل یک مجتمع مسکونی و ساکنان آن می‌پردازد که برای حل این مسائل انتخابات تشکیل می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا