سریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش و تکرار سریال پدر پسری از شبکه ۵ سیما

ساعت و زمان دقیق پخش و تکرار سریال پدر پسری از شبکه ۵ سیما مشخص شد. همچنین جدیدترین اطلاعات از پخش این سریال رمضانی را اینجا بخوانید.

پخش و تکرار سریال پدر پسری
پخش و تکرار سریال پدر پسری

سریال طنز «پدر پسری» ساخته محمدرضا حاجی‌غلامی و تهیه‌کنندگی رضا جودی در حال آماده سازی برای پخش از شبکه ۵ سیما است که از ابتدای ماه مبارک رمضان سال آینده پخش می‌شود.

این سریال اقتباسی از کتاب «آخرین نشان مردی» به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک (هر قسمت آن قصه‌ای مجزا دارد) پخش می‌شود. «پدر پسری» در قالب طنز موقعیت ساخته شده و نویسندگی آن بر عهده احسان ثقفی، حسین حقیقی و محمد پایدار است.

«پدر پسری» این روزها با حضور بازیگرانی، چون مهران رجبی، عزت‌الله مهرآوران، مریم سرمدی، افشین سنگ چاپ، محمدجواد جعفرپور٬ کتایون بختیاری و یدالله شادمانی درحال تصویربرداری است.

مهران رجبی، عزت‌الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ سه بازیگری هستند که در سالهای اخیر در آثار طنز زیادی حضور پیدا کرده اند. از مهر آوران و سنگ چاپ، آخرین بار سریال طنز لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها از شبکه ۳ سیما پخش شد.

محمدرضا حاجی غلامی کارگردان جوانی است که تجربه زیادی در تلویزیون ندارد. این کارگردان فیلم سینمایی «لکنت» را در سال ۹۶ ساخت. در خلاصه داستان این فیلم آمده بود: داستان این فیلم روایت زندگی پسر بچه ایی روستایی است که قصد دارد با راهنمایی معلم خود وبوسیله کتاب،لکنت زبان خواهر خود را برطرف کند.

سریال پدر پسری اولین تجربه جدی حاجی غلامی در عرصه طنز در تلویزیون است. با توجه به فضای ماه رمضان، تلویزیون تصمیم دارد با ساخت آثار طنز اوقات مفرحی را برای مخاطبان در این ایام به وجود بیاورد.


بازیگران و خلاصه داستان سریال پدر پسری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا