سریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش و تکرار سریال پس از آزادی شبکه یک سیما

در این خبر از زمان پخش و تکرار سریال پس از آزادی می خوانید. سریال پس از آزادی برای شبکه یک سیما ساخته شده است. سعید سعیدی تهیه کنند و محمدعلی باشه آهنگر کارگردان سریال هستند. این مجموعه به قلم محلوجی روایت گر زندگی خانواده ای در دوران جنگ است که از شبکه یک سیما پخش می شود.

پخش و تکرار سریال پس از آزادی
پخش و تکرار سریال پس از آزادی

با پایان مرحله تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پس از آزادی» به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر و تهیه کنندگی سعید سعدی، این روزها تدوین و صداگذاری این سریال در حال انجام است.

این سریال جزو سریال هایی است که برای نزدیک شدن به فضایی که کارگردان روایت می کند، گروه تولید از ابتدا تا انتها دکورسازی کردند و این دکورها در بوستان ولایت نیز ساخته شده است.

با اینکه یک بار تولید «پس از آزادی» به دلیل مشکلات مالی متوقف شد، اما دوباره از سر گرفته شد و تا پایان نیز پیش رفت. این سریال یکی از گزینه های پخش در بهار یا تابستان امسال شبکه یک سیما است.

«پس از آزادی» در ۴۰ قسمت به تهیه کنندگی سعید سعدی و کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر با داستانی از نیلوفر محلوجی تهیه و تولید شده است.

محمدعلی باشه آهنگر کارگردان این سریال(متولد ۱۳۴۱ در دزفول) است. او دانش‌آموختهٔ رشته سینما (گرایش کارگردانی) از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است وی فعالیت‌های هنری خود را با ساخت و بازی در چند نمایش آغاز کرد.

فعالیت‌های هنری وی شامل نویسندگی و کارگردانی چندین فیلم کوتاه، مستند، سریال تلویزیونی و چند فیلم سینمایی است. در شانزدهمین جشن خانهٔ سینما، فیلم ملکه برندهٔ ده تندیس، از جمله بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌برداری و بهترین تدوین شد.


همچنین بخوانید:

اسامی بازیگران سریال پس از آزادی + خلاصه داستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا