سریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش و تکرار فصل دوم سریال مینو ( مینو ۲ ) شبکه ۱ سیما

مجبه اینترنتی کولاک: بعد از استقبال مخاطبان از سریال مینو که با موضوع دفاع مقدس در خرمشهر به روی آنتن رفت فصل دوم سریال مینو با تیم کارگردانی قبلی ساخته می شود. مینو ۲ در حال مراحل قبل از پیش تولید است و نگارش آن مراحل پایانی را می گذراند.

 

زمان دقیق پخش فصل دوم سریال مینو
زمان دقیق پخش فصل دوم سریال مینو

همچنین بخوانید:

اسامی بازیگران فصل دوم سریال مینو (مینو ۲) +خلاصه داستان و عکس


 

«امیر پوروزیری» کارگردان سریال مینو با اشاره به تولید فصل دوم سریال مینو گفت: تاکنون نویسنده‌ها طرح کلی فصل دو این سریال را در ۲۵ قسمت به نگارش درآوردند.

وی ادامه داد: از آنجایی که ادامه قصه مینو درباره فتح خرمشهر است ما به پروداکشن وسیعی نیازمندیم و تولید این سریال حدود ۲ سال به طول می‌انجامد.

این کارگردان درباره سرمایه‌گذاری این سریال نیز گفت: ما باید با سرمایه‌گذارها نیز به نتیجه برسیم و ترجیحمان این است که این بار به طور مستقیم با تلویزیون همکاری کنیم.

سریال «مینو» به کارگردانی امیر پور وزیری، تهیه کنندگی مهدی همایونفر و نویسندگی علی دلگشایی، سلمان فرخنده و احسان فکا از شبکه یک سیما پخش شد. در این سریال محمود پاک نیت، پروانه معصومی، سیاوش طهمورث، عباس غزالی، سلمان فرخنده، مهدیه نساج، نازنین کیوانی و … به ایفای نقش پرداختند.

امیر پوروزیری پیش از این در برخی از مجموعه ها و فیلم های سینمایی به عنوان دستیار کارگردان حضور داشته و  در آثاری همچون «بازگشت»، «مینو»، «آن‌که دریا می‌رود» به عنوان «کارگردان» و «برنامه‌ریز» فعالیت کرده است.

۳ دیدگاه

  1. سلام.سریال مینو فصل یک سریال خوبی بود ولی یه ایرادبزرگ داشت خیلی پر تنش و غمگین بود.من با اینکه دوست داشتم ببینم ولی واقعا سریال رو تماشا میکردم حالم بد میشد .قلبم درد میگرفت.شب ها کابوس میدیدم.خواهش میکنم فصل دو رو اینقدر تلخ و غمگین نسازید.ما به قدر کافی غصه،و ناراحتی تو زندگی روز مرمون دادریم.ممنونم🙏🙏🙏🌹

    1. هموطن عزیز پس شما فکر کردین زمان جنگ گل و بلبل بوده!؟ سریال مینو و تمام فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی یک هزارم آن چیزی که در دفاع مقدس اتفاق افتاده رو نتوانستن نشون بدن! باید اتفاقات آن روزگار رو سینه به سینه و پشت به پشت به فرزندانمان یادآوری کنیم فراموش نکنیم برای دفاع از این آب و خاک چه دسته گل‌هایی پرپر شدن.
      درود خدا بر روح و روان شهدا⁦

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا