سریالسریال‌ایرانی

زمان پخش سریال هم گناه ۲ از شبکه خانگی | سریال هم گناه ۲ کی پخش می شود؟

سریال هم گناه ۲ کی پخش می شود؟ زمان پخش سریال هم گناه ۲ از شبکه خانگی به همراه اطلاعاتی از پخش فصل دوم سریال همگناه در این مطلب.  قسمت ۱۲ سریال هم‌گناه به کارگردانی مصطفی کیایی که قسمت پایانی فصل اول این سریال است دوشنبه ۲۹ اردیبهشت منتشر شد. فصل دوم این سریال از تاریخ دوشنبه ۱۲ خرداد وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

زمان پخش سریال هم گناه ۲
زمان پخش سریال هم گناه ۲

در خلاصه سریال «هم‌گناه» که داستانی خانوادگی و اجتماعی‌ای دارد و در ۲۴ قسمت برای شبکه نمایش خانگی و سرویس‌های وی‌او‌دی آماده شده، آمده است: خانواده صبوری خانواده‌ای بزرگ و قدیمی است که سال‌هاست در کار صادرات و واردات گل و گیاه است. آن‌ها در خانه‌ای قدیمی همچنان در آرامش با هم زندگی می‌کنند تا اینکه ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند…

بازیگران این سریال عبارتند از پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مهدی پاکدل، پدرام شریفی و حبیب رضایی با حضور مسعود رایگان، رویا تیموریان، افسانه چهره‌آزاد، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی، سوگل خلیق، مارال بنی‌آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، حسین امیدی، شیرین اسماعیلی، مرتضی آقا حسینی، محمد موحدنیا، محمد رسول صفری، آی‌تک جاویدنژاد، با معرفی ساقی حاجی‌پور و فرانک کلانتر و نقش‌آفرینی هنگامه قاضیانی در نقش لیلا.

مصطفی کیایی بعد از کارگردانی فیلم‌های بلند سینمایی از جمله «مطرب»، «بارکد»، «عصریخبندان»، «خط ویژه»، «ضد گلوله» و … حالا سراغ ساخت سریال «هم‌گناه» رفته و شبکه نمایش خانگی را برای انتشار آن انتخاب کرده است. او در اولین تجربه تلویزیونی خود، سراغ گروه پرتعداد از بازیگران رفته است تا در فیلمنا‌مه‌ای که به طور مشترک توسط محسن کیایی و علی کوچکی نوشته شده، نقش‌آفرینی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا