سریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش و تکرار سریال نفوذ

ساعت و زمان دقیق پخش و تکرار سریال نفوذ به کارگردانی جواد شمقدری را اینجا بخوانید. این سریال با موضوع نفوذ آمریکایی ها در ایران و لانه جاسوسی ساخته شده. سریال نفوذ که قرار بود برای پخش در دهه فجر از تلویزیون آماده شود به زمان دیگری موکول شده است.

پخش و تکرار سریال نفوذ
پخش و تکرار سریال نفوذ

با شیوع ویروس کرونا با هماهنگی مرکز بهداشت چالوس گروهی از پزشکان سر صحنه سریال «نفوذ» برای معاینه و تب سنجی حضور دارند و عوامل پروژه را معاینه می‌کنند‌. همچنین به صورت مستمر محل تصویربرداری و سوله ضدعفونی می‌شود.

سریال «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه‌کنندگی محسن علی اکبری یکی از کارهای الف فاخر سیما فیلم به شمار می‌آید که درباره فعالیت آمریکایی‌ها در ایران و تسخیر لانه جاسوسی است.
احمد نجفی، حمید گودرزی، صالح میرزاآقایی، علیرام نورایی، عبدالرحیم نوروزی، جلیل فرجاد، کاوه سماک باشی، سید جواد هاشمی، پانته آ مهدی نیا، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، امیر محمد زند، هوشنگ توکلی، ماشااله شاهمرادی‌زاده، فیلیپ ساپرکین، ایمان صراف، محمد فرزانه و فرید محمدی ازجمله بازیگران «نفوذ» هستند.
جواد شمقدری متولد ۱۵ دی ماه سال ۱۳۳۸ یکی از فیلمسازان شاخص حوزه دفاع مقدس است. فیلم و سریال «توفان شن» یکی از معروف ترین آثار این کارگردان به حساب می آید.
آخرین خبر درباره زمان پخش

محسن علی اکبری،تهیه کننده سریال «نفوذ» درباره مراحل پس تولید این سریال گفت: «در روزهای پایانی سال گذشته تصویربرداری ما به پایان رسید و این روزها مشغول انجام مراحل پس تولید هستیم.»

وی ادامه داد: «تدوین این سریال تا ۳۰ قسمت انجام شده است و مراحل سی جی آی و جلوه های ویژه نیز به صورت همزمان انجام می شود. همچنین به تازگی صداگذاری توسط آرش قاسمی انجام شده است.»

این تهیه کننده همچنین با اشاره به زمان پخش این سریال گفت: «اول پاییز آخرین تاریخی بود که از طرف سازمان و شبکه به ما اعلام کردند و در فصلی که قرار است پخش شود، قصه‌های جدیدی داریم که در ۱۰ قسمت پخش شده سریال دیده نشده است.»


همچنین بخوانید:

اسامی بازیگران و داستان سریال نفوذ

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا