سریالسریال‌ایرانی

ساعت پخش و تکرار سریال بچه مهندس ۳ از شبکه تماشا

ساعت پخش و تکرار سریال بچه مهندس ۳ از شبکه تماشا همچنین اطلاعات تکمیلی درباره پخش فصل سوم سریال بچه مهندس از شبکه تماشا در این مطلب. سریال بچه مهندس ۳ در شب هاب ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه ۲ سیما می رود. این سریال در ادامه دو فصل گذشته است. کارگردانی این فصل نیز بر عهده علی غفاری است.

تصویربرداری بسیاری از قسمت های این سریال از جمله فیلمبرداری لوکیشن‌های فرودگاه امام خمینی، آسایشگاه سالمندان، بهشت زهرا و… انجام شده و این سریال بعد از تدوین نهایی حالا آماده پخش است. طبق وعده دست اندرکاران این سریال، «بچه مهندس ۳» هر شب در ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش می شود. طرفداران «بچه مهندس» این سریال را از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو می توانند تماشا کنند.

سعدی؛ تهیه کننده سریال بچه مهندس ۳ چندی قبل در پاسخ به این پرسش که آیا ادامه تصویربرداری به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف می‌شود یا نه، گفته بود: از آنجا که تا دو هفته آینده تصویربرداری این مجموعه به پایان می‎رسد و توقف این کار خسارت زیادی به همراه خواهد داشت در تلاشیم که با رعایت کامل نکات بهداشتی کار را پیش برده و به پایان برسانیم.

پخش و تکرار سریال بچه مهندس ۳ از شبکه تماشا
پخش و تکرار سریال بچه مهندس ۳ از شبکه تماشا

به گفته سعدی، بازی بازیگرانی از جمله ثریا قاسمی، سارا شاهرودیان، اتابک نادری، خیام وقارکاشانی، آرش نوذری، کاوه سماک باشی، مهسا مهجور و مهرداد ضیایی در این مجموعه به پایان رسیده است.

«حسن وارسته» نویسنده سریال «بچه مهندس» هم درباره جزئیات این سریال صحبت هایی کرده که در ادامه می خوانید:

«خوشبختانه تا این لحظه بازخوردهای خوبی از پخش فصل جدید این سریال داشتیم. ما در این فصل ورودی بسیار ظریف به دوران نوجوانی و نوستالژی‌های این دوران داشتیم. همراه گروه هر روز سر صحنه هستم و با اینکه ماکت اولیه متن‌ها را در اختیار داریم، با توجه به جغرافیای لوکیشن و به ضرورت قرار گرفتن بازیگران در هر لوکیشنی بازنویسی‌هایی انجام می‌دهم.

این روش یک پوست اندازی خوبی دارد و نمی‌خواهم این سریال را با سریال‌های ۹۰ شبی مقایسه کنم، اما با این کار جنس بازی بازیگرها دست نویسنده آمده و او که تا حالا در دنیای ذهنی خود بازیگر را ساخته و پرداخته می‌کرد، از نزدیک با او در تعامل است. از طرفی نویسنده با این کار می تواند خود و نگاهش را به نگاه کارگردان نزدیک کند و این تعامل برای من، کارگردان و بازیگران کمک بسیاری می‌کند و سرعت تولید را بالاتر می‌برد.

بعید می‌دانم بازیگر مشترک زیادی داشته باشیم، اما سوال‌هایی در فصل ۲ در ذهن مخاطب ایجاد می‌شود که بنا به باز باز کردن گره‌های داستان باید آنها را در فصل ۳ پاسخ دهیم و بر همین اساس ممکن است تعدادی از بازیگرها مشترک باشند.


همچنین بخوانید:

اسای بازیگران سریال بچه مهندس ۳ + خلاصه داستان

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا