سریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش و تکرار سریال سرباز شبکه ۳ سیما

زمان دقیق پخش و تکرار سریال سرباز مشخص شد. سریال سرباز سریالی ست که شبکه ۳ سیما آن تولید کرده. این سریال قرار است در شب های ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه ۳ سیما برود. سریال سرباز محصول مشترک گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و سازمان سینمایی انقلاب و دفاع مقدس (قرارگاه مهارت آموزی) است.

پخش و تکرار سریال سرباز
پخش و تکرار سریال سرباز

در سریال سرباز بازیگرانی چون آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، علی هاشمی،‌ افسانه کمالی،‌ فرحناز منافی ظاهر، جواد خواجوی، مهتاب ثروتی، نیما شعبان نژاد و.. در این سریال نقش آفرینی کرده اند .

این سریال حکایت سرباز وظیفه ای به نام یحیی و همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی اش است. در خلاصه داستان «سرباز» آمده است:‌ در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع/ شب نشین کوی سرباز ان و رندانم چو شمع

بگفته می شود برای ساخت سریال سرباز جلوه های میدانی ویژه ای تدارک دیده شده است. تصویربرداری این سریال در حدود ۱۹ ماه به طول انجامیده که رکوردی در مدت فیلمبرداری در چنین سریال هایی است.

پیش از این سریال «قرارگاه مسکونی» با درونمایه طنز به موضوع سربازان پرداخته است. گفته شده این سریال نیز قصد دارد خدماتن سربازان را در دوران سربازی به تصویر بکشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا