تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

سرانجام عشق آراز و لیلی در سریال برادر جان چه خواهد شد ؟

مجله اینترتنی کولاک : لیلی دختر کریم بوستان در سریال برادر جان است ، او و آراز سالهاست که همدیگر را دوست می دارند و دلشان می خواهد با هم ازدواج کنند اما به علت اختلافات قدیمی چاووش با کریم بوستان ماجرای ازدواج آن ها به تعویق افتاده است .

 

در قسمت پنجم سریال برادر جان دیدیم که عاطفه خواهر چاووش و آراز،برای حل اختلافات و واسطه شدن برای ازدواج لیلا و آراز،با برادران خود به منزل کریم بوستان میروند.عاطفه از همه میخواهد که اختلافات مادی را قاطی ازدواج آراز و لیلا نکنند،اما کریم بوستان و خانواده اش پیگیر حق خود هستند.

از برخورد سرد آراز با چاووش،عاطفه به حق بودن چاووش شک میکند ،‌آراز،هرشب خواب پدرش را میبیند که در عذاب است …

شنیده شده است که در پایان سریال برادر جان لیلی و آراز با همدیگر عروسی خواهند کرد . در ادامه سکانس زیبا و غم انگیز از ابراز عشق لیلی به آراز تماشا کنید :

 

معمولا ابتدای هر فیلمی کمی سریال پیچیده است ، تا شخصیت ها رو معرفی کند و وارد داستان بشود ممکن است  برای مخاطب خسته کننده و مبهم باشد .

اما خب برای پیگیری ماجرا باید به تماشای سریال نشست ؛ اگر کمی از مسیر قصه طی شودمخاطب از این گنگی در می آید و فهم و‌درکش راحت تر و جذاب تر میشود ، قطعا این گنگ بودن سریال تا دو سه شب آینده برای بینندگان  از بین می رود .

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا