سریالسریال‌ایرانی

سرنوشت نسا در فصل دوم سریال بیگانه با من است، چه می شود؟

فصل دوم سریال بیگانه ای با من است معماهای زیادی دارد و گره های ناگشوده ای از فصل اول هست که باید به تدریج باز شود. هویت نساء در این فصل باید معلوم شود. از سویی امیرعلی با بازی شهنام شهابی و لیلا با بازی ونوس کانلی بزرگ شده و به سن ازدواج رسیده اند. آینده آن دو چه خواهد شد.

فصل دوم سریال بیگانه ای با من است

چه اتفاقی برای نساء در فصل دوم بیگانه ای با من است رخ می دهد؟

قطعا هویت نساء بعد از این همه سال دروغ و زندگی با هویت جعلی بالاخره باید در فصل دوم فاش شود. آن موقع است که زندگی او دگرگون می شود البته او در این مدت توانسته بخشی از اموال آقای شهرابی را به دست بیاورد و در واقع به نام پسرش امیرعلی بکند.

در این فصل از بیگانه ای با من است باید شاهد روزهای سخت و پیچیده برای نساء باشیم. این اتفاق البته برای جاوید هم رخ می دهد. چون او هم با نساء همدست است و راز این همدستی نیز باید فاش شود.

یکی از نکات کنجکاوی برانگیز در فصل دوم همین موضوع است که چه اتفاقی برای نساء خواهد افتاد و فرزند او چه می شود. در سوی دیگر باید لیلا نیز به هوقت واقعی خودش پی ببرد. در این صورت سرنوشت او هم دگرگون خواهد شد.

آیا امیرعلی و لیلا عاشق هم می شوند؟

امیرعلی و لیلا از بچگی با هم بزرگ شده اند. در یک خانه قد کشیده اند و روزهای خوش و تلخ زیادی را با هم سپری کرده اند. اگرچه یکی از آن ها در نقش صاحب خانه بوده و دیگری در نقش فرزند خدمتکار اما این فاصله طبقاتی نمی تواند مانعی برای ایجاد عشق میان این دو جوان شود.

امیرعلی حتی نقاشی که از خودش و لیلا در ۷ سالگی کشیده نگه داشته و هرگز در تمام این مدت از یاد هم بازی کودکی اش خارج نشده است.

به احتمال زیاد او عزمش را جزم خواهد کرد تا با لیلا ازدواج کند اما چند مانع در سر راهش قرار دارد. اگر هویت واقعی دو جوان معلوم شود جای آن ها با یکدیگر عوض می شود. یکی به اوج می رسد و دیگری به خاطر خطای مادرش سقوط می کند. البته خانواده شهرابی محبت شان را از امیرعلی دریغ نخواهند کرد اما این پسر با بحران های زیادی مواجه خواهد شد و با مادرش نیز به اختلاف برمی خورد.

از طرفی نساء مانع بزرگی برای این ازدواج است و حتی تهدید می کند اموال امیرعلی را از او خواهد گرفت تا مانع این ازدواج شود.

هر چه هست فصل دوم هیجان انگیزتر از فصل اول سریال بیگانه ای با من است خواهد بود چون زمان به نتیجه رسیدن قصه فرا رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا