سریالسریال خارجی

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال آبهی ۲ + بیوگرافی بازیگران و عکس

مجله اینترنتی کولاک، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: «آبهی» یک سریال مهیج جنایی اینترنتی هندی به تهیه کنندگی بی پی سینگ و کارگردانی کن گوش است. کونال کمو بازیگر مطرح و شناخته شده سینمای هند با این اثر، برای اولین بار بازی در سریال اینترنتی را تجربه کرد. الناز نوروزی، بازیگر ایرانی الاصل هند، نقش مقابل او را در این سریال بازی کرده است. سندیپا دار و  نامیت داس دیگر بازیگران اصلی  فصل اول این سریال مهیج بودند. داستان این سریال در مورد یک افسر پلیس دایره تحقیقات  به نام پراتاپ سینگ است . او ذهن مجرمان را میخواند و برای حل پرونده های هر کاری که لازم باشد انجام می دهد. فصل اول این سریال ۸ قسمت داشت که از ZEE5 ، ۷ فوریه سال ۲۰۱۹ پخش آن آغاز شده بود. «آبهی ۲» یکی از سریال های پربیننده این روزهای هند است که توانسته نسبتا موفق عمل کند.

حالا کونال کمو به عنوان قهرمان داستان با فصل دوم این سریال برگشته است. دروقع این سریال در دو فصل و مجموعا ۱۶ قسمت تولید شده است و

سریال آبهی 2
سریال آبهی ۲

هر قسمت حدود ۳۵ دقیقه زمان پخش دارد.  فصل دوم این سریال ۸ قسمت دارد.  رام کاپور و  چانکی پاندی نقش های منفی و آدم بدهای سریال را بازی کرده اند. بیدیتا بگ و آشا نگی دیگر بازیگران این سریال هستند.  پخش اینترنتی سری دوم این سریال ۱۴ اگوست ۲۰۲۰  آغاز شد.

خلاصه داستان سریال آبهی

داستان فصل اول این سریال درمورد  آبهی، افسر پلیس دایره تحقیقات است که در یک ماموریت برای نجات دو بچه مدرسه ای به نام های راگو و پوجا می باشد.  راگو و پوجا  در یک روستا به نام «چینتاری» گم شده اند.  طی دو سال گذشته در این روستاه در حومه شهر لاکنو واقع شده اند گزارشات بسیاری مبنی برا گم شدن بچه ها وجود داشته است و آبهی در نبرد با عاملان این اتفاق برخاسته است.

داستان فصل دوم با فاصله ای یک ساله از اتفاقات فصل اول روایت می شود.

جنایتکارانی که می توان گفت هیچ حد و مرزی ندارند به طور آزادانه در لاکنو هر کاری می خواهند انجام می دهند. آبهی پراتاب سینگ، افسر نیروهای ویژه، دستانی پر دارد و وظیفه خود را با اقتدار انجام می دهد.  او از فرزندش ساحل دور شده است و حالا می تواند تمام وقت و انرژی اش را صرف حل جنایات بکند. پیش تر او به خاطر گذشته آشفته ای که داشته و وظایف و تعهداتش نسبت به خانواده محدودیت داشت اما حالا بدون هیچ گونه نگرانی اش نسبت به زندگی شخصی اش آماده کمک کردن به دیگران است.

در فصل دوم شاهد جنگ عقل ها میان مردان قانون و  دیوانگان قاتل در سطح بالایی  هستیم. در حالی که فصل اول روی تنظیم سرعت، لحن کار و آشنایی مخاطب با شخصیت اصلی کار می کرد ، فصل دوم  اشرار و مجرمین قدرتمندی را به منصه ظهور می رساند که باید جرم های آنها توسط سازمان اجرای قانون پاک شود. در این فصل با نقش منفی های مقتدری مواجه هستیم که هرکدام از آنها طرف تاریک و سرکش خود را در آغوش می گیرند.

داستان با صحنه ای کاملاً مبهم آغاز می شود که در آن یک مرد میانسال ظاهراً بی خطر (چانکی پاندی) در شرف ارتکاب جنایتی فجیع است. اما حتی دلهره آورتر از خود جرم نیز دلیل این امر است. بیننده به سرعت به ذهن تاریک قاتل هدایت می شوئ. لحن ساختگی و جملات ترسناک این مرد، فساد و انحراف بزرگ شخصیت وی را برجسته می کند. او صاحب حیله گر و متقلب یک مغازه فتوکپی است که در عین حال یک قاتل زنجیره ای بی رحم و سنگدل است. کارگردان و نویسنده در افشای هویت واقعی این قاتل وقت تلف نکرده اند. ماجرا هرگز از روایت بی وقفه و تاریک و ظریف نمایش که به همان اندازه جرم آنها بر روی آناتومی ذهن قاتل متمرکز کرده، دور نمی شود. هر قسمت یک جنایت جدید و مجرمان تازه ای را نشان می دهد که حتی برخی از آنها به قسمت های بعدی میرسند.

بیوگرافی کونال کمو

کونال کمو یکی از بازیگران شناخته شده و توانمند سینمای هند است. او کار خود را با بازی در نقش‌های اصلی آغاز کرد اما در ایفای نقش مکمل به ویژه در ژانر کمدی  بازیگر موفق‌تری بوده است. کمو بعد از حدود دو فعالیت هنری توانسته جایگاه خودش را در صنعت سینمای هند بدست بیاورد و با گذشت زمان شاهد تماشای آثار بهترین از این بازیگر هندی هستیم. «ملنگ» و «لوتکیس» دو فیلم آخر نمایش داده شده از او کارهای موفقی بوده‌اند.

راوی کمو، بازیگر سرشناس پدر اوست. کونال ۲۵ می ماه سال ۱۹۸ میلادی در سریناگار، کشمیر هند به دنیا آمد.  نام مستعار او چوتو است. ۱۶۸ سانت قد اوست. هندو مذهب است. یک خواهر کوچکتر از خود به نام کاریشما دارد. فارغ التحصیل کالج اقتصاد و تجارت در  Vile Parle است.  پدربزرگ او موتی لال کمو، نمایش نامه نویس کشمیری بود که از دولت کشمیر جوایز متعددی دریافت کرده بود.

او بازیگری را در کودکی در سال ۱۹۸۷، زمانی که ۴ ساله بود با سریال تلویزیونی « Gul Gulshan Gulfaam» آغاز کرد. پس از آن در سال ۱۹۹۳ با فیلم «SIr» به کارگردانی ماهش بات واد سینما شد. او به عنوان یک کودک در فیلم‌های برجسته‌ای همچون «راجا هندوستانی»،  «زخم»، «بهای»، «هام مه رهی پیار که» و «دشمن»‌ بازی کرد.

او در سال ۲۰۰۵ در فیلم « Kalyug» به کارگردانی موهیت سوری اولین نقش اصلی خود را ایفا کرد.  در سال ۲۰۰۷ در فیلمی تحت عنوان « Traffic Signal» به کارگردانی مادور بندارکار نقشی پسری را بازی کرد که به خانواده‌های فقیر پول قرض می‌دهد و اما با سود پول را پس می‌گیرد. دومین فیلم او در سال ۲۰۰۷ « Dhol» نام داشت که در این فیلم هم نقش اصلی داستان را ایفا کرد.  در سال ۲۰۰۸ در فیلمی به نام « Superstar در دو نقش بازی کرد. سال ۲۰۰۹  در دو فیلم به نام های « Dhoondte Reh Jaaoge» و «جی ویرو» و همچنین در یک فیلم کمدی به نام «۹۹»  بازی کرد. در سال ۲۰۱۰ در فیلم موفق و پرفروش «گولمال۳» نقش مکملی به نام «لاکشمن» را بازی کرد.  در سال ۲۰۱۲ در فیلمی به نام « Blood Money» ساخته موکش بات تقش کارگری ساده و پرتلاش را بازی کرد که بدون اینکه بداند وارد تجارت خلاف الماس می‌شود. این فیلم در گیشه عملکرد خوبی داشت.  پس از آن در فیلم موفق و پرفروش  زامبی کمدی «Go Goa Gone» در سال ۲۰۱۳ با برادرزنش سیف علی خان همبازی شد.

در سال ۲۰۱۵ بعد از دو سال دوری از سینما، با فیلمی به نام « Bhaag Johnny»  به کارگردانی ویکرام بات بازگشت. او در این فیلم نقش مردی را بازی کرد که به خاطر جن ها دو زندگی دارد.  فیلمبرداری این فیلم در سال ۲۰۱۳ انجام شد و در سال ۲۰۱۵ اکران شد و متاسفانه نتوانست در گیشه موفقیتی بدست بیاورد. دومین فیلم او در سال ۲۰۱۵ اثری کمدی به نام « Guddu Ki Gun» بود که کونال نقش اصلی داستان را بازی کرد. در سال ۲۰۱۷ در یک انیمیشن به نام  « Hanuman: Da’ Damdaar» به عنوان صداپیشه یکی از کاراکترهای داستان به نام «ایندیرا» کار کرد. همچنین در سری چهارم فیلم کمدی موفق «گولمال» با نام «گولمال ریترن» نقش معروفش «لاکشمن» را دوباره بازی کرد. سال ۲۰۱۹ در فیلم تاریخی «کالانک» نقشی منفی در کنار واراون داوان و آدیتیا روی کاپور بازی کرد. کونال کمو در سال ۲۰۲۰ یک بار دیگر در نقشی منفی ظاهر شد. او در فیلم «ملنگ» به کارگردانی ویکرام بات نقش یک پلیس فاسد را بازی کرد و به شدت مورد تحسین منتقدین سینما قرار گرفت. فیلم دیگر او در سال ۲۰۲۰ یک فیم کمدی موفق به نام «لوتکیس» است که بازی او در این فیلم مورد تحسین قرار گرفت.

آخرین کاری که از این بازیگر توانا در حال پخش است سریال اینترنتی «آبهی ۲» به کارگردانی کن گوش است که کونال کمو نقش اصلی داستان را بازی کرده است.

زندگی خصوصی:

کونال کمو در سال ۲۰۱۳ با سوهاعلی خان بازیگر مطرح بالیوود وارد رابطه شد.  آنها برای اولین سر فیلمبرداری فیلم «دوندته  رهجائنگه» با هم ملاقات کردند اما با هم چندان صحبت نکردند و احساس کردند نمی‌توانند با هم دوست بشند اما سر فیلمبرداری فیلم «۹۹» به هم نزدیک شدند.  سوها علی خان خواهر سیف‌علی خان بازیگر برجسته بالیوود و دختر شرمیلا تاگور دختر بازیگر کهنه کار بالیوود است. سوها و کونال در جولای ۲۰۱۴ به طور رسمی نامزد کردند و ۲۵ ژانویه سال ۲۰۱۵ طی یک مراسم خصوصی با حضور تعداد معدودی از اعضای خانواده سوها با هم ازدواج کردند. شرمیلا تاگور، مادرزن کونال، به عنوان کادوی ازدواج‌شان به آنها یک واحد آپارتمان به ارزش ۹ کرور هدیه داد. کونال و سوها، ۲۹ سپتامبر سال ۲۰۱۷ صاحب دختری به نام «اینایا» شدند. اینایا یکی از کودکان محبوب پاپاراتزی‌های هند است.

علائق کونال کمو:

اجی دیوگان و کارینا کاپور بازیگران محبوب او هستند.

کریکت و فوتبال ورزش‌های مورد علاقه و هستند.

رنگ سیاه، رنگ محبوب اوست.

لندن و یونان مکان های مورد علاقه او برای سفر و تفریح هستند.

آدرس اینستاگرام کونال کمو با ۱٫۸ میلیون فالوئر:

https://www.instagram.com/khemster2/?hl=en

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا