تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

سریال بوی باران چند قسمت است؟

مجله اینترنتی کولاک: سریال بوی باران به کارگردانی محمود معظمی و با هنرمندی بازیگرانی از جمله رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، فریبا کوثری، لوون هفتوان، سید مهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، فلور نظری، شهاب شادابی، ساناز سعیدی، شمسی فضل الهی، مریم کاویانی، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی، سعید رضایی در ۶۰ قسمت پس از اتمام سریال از یادها رفته هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می شود.

سریال بوی باران

داستان سریال بوی باران(عروس تاریکی) از جایی آغاز می شود که زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش پس از سال ها جدایی، قصد بازگشت به زندگی مشترک را دارند. در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت، خوشبختی را بنا کنند.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. سلام چقدر فیلمنامه ضعیفی داشت اصلا این فیلم جذابیت نداشت، فقط به طرز مسخره ایی شخصیتا رو میکشتن و پلیسی هم اون وسط نبود، جالبتر اینکه شخصیت ترانه مثلا پزشک بود به خاطر هدفش که آزادی داداش دزد، معتاد و مواد فروشش دست به هر کاری زد دروغ گفت، دزدی میکرد و اینکه مسموم میکرد و آخرم تنها پسر یه خانواده رو به کشتن داد و جالبتر اینکه برای اینکه دل پدر و مادر سهیل کمتر بشکنه توی فیلم یه بچه هم درست کردن براشون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا