تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

سریال روزهای بی قراری ۲ کی پخش می شود؟+ تاریخ دقیق

مجله اینترنتی کولاک: فصل نخست «روزهای بی‌قراری» زمستان سال ۹۵ از شبکه سه سیما پخش شد.سریال «روزهای بی‌قراری ۲» به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی از یکشنبه هجدهم فروردین ماه به طور مداوم هر شب رأس ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن خواهد رفت.

 

امیرحسین شریفی تهیه‌کننده سریال «روزهای بی‌قراری» درباره روند ساخت سری دوم این مجموعه گفت: با توجه به کشش‌های موجود در داستان، پس از پخش سری نخست این مجموعه تصمیم به ساخت سری دوم آن نیز گرفتیم و با نگارش سیناپس از سوی امین بهروزی و علی دادرس و آماده شدن بیست قسمت از مجموعه، وارد پیش‌تولید شده و ضبط کار را از اوایل فصل تابستان سال ۹۷ در مشهد آغاز کردیم.

روزهای بی‌قراری۲به سفارش معاونت سیمای استانها و مرکز صداوسیمای آذربایجان شرقی(تبریز) تولید می‌شود. سیدجلال‌الدین محمدیان خواننده‌ای که بیش از همه به خاطر قطعه «مردان خدا» اشتهار یافته اجرای تیتراژ «روزهای بیقراری۲» را برعهده داشته است.

«روزهای بیقراری۲» با داستانی در امتداد فصل اول توسط کاظم معصومی به تهیه کنندگی امیرحسین شریفی ساخته شده است. در خلاصه داستان «روزهای بی‌قراری۲» آمده است: سارا که از همسر سابقش جدا شده، در پی هویت خود ناچار به سفری طولانی می‌شود. یک فرش نفیس دوره مشروطه تنها سندی است که او را به مقصود برساند…

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا