سریالسریال‌ایرانی

سریال سامو بندری چند قسمت است؟

سریال سامو بندری چند قسمت است ؟ سیدعلیرضا سبط تهیه کننده سریال سامو بندری می باشد و کارگردانی این سریال را ابراهیم فروزش بر عهده دارد. این سریال در ۳۵ قسمت و ۵ اپیزود هفت قسمتی که هر قسمت ۴۵ دقیقه است ساخته شده است.

سریال سامو بندری چند قسمت است
سریال سامو بندری چند قسمت است

پرداختن به جوانان، نوجوانان، خانواده و ارتباطات فامیلی و قومی‌ و فرهنگ قومیت های مختلف من جمله منطقه جنوب کشور، امید و کار و تلاش بی وقفه و عجین بودن و ارتباط عمیق مردم منطقه با آبهای خلیج نیلگون فارس از جمله محورهای موضوعی سریال سامو بندری است و از ویژگی های پروژه تصویربرداری بخشهای زیادی از کار روی لنج یا قایق در آبهای خلیج همیشه فارس است.

در خلاصه داستان سریال سامو بندری آمده است: ناخدا صبور و خانواده‌اش در بندری کوچک در نزدیکی بوشهر زندگی می‌کنند. ناخدا از معتمدین ‌ بندر است و اهالی بندر او و خانواده‌اش را به خوبی می‌شناسند. سامو تنها پسر و فرزند کوچک او است که ماجراجویی‌های زیادی می‌کند و ناخدا را به دردسر می‌اندازد.

تدوین این سریال توسط سعید یاسی پور در حال انجام است و مهدی فقیه نقش پدر یک خبرنگار را در این سریال ایفا می‌کند. حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی، مهدی فقیه و علی اوسیوند از جمله بازیگران این مجموعه و باقی بازیگران از هنرمندان بومی جنوب کشور هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا