سریالسریال‌ایرانی

سریال شاخ آفریقا | خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال شاخ آفریقا در شبکه خانگی

خلاصه داستان سریال شاخ آفریقا به کارگردانی سعید آقاخانی همچنین اسامی بازیگران سریال شاخ آفریقا در شبکه خانگی به همراه اطلاعات تکمیلی در اینجا. همکاری سعید آقاخانى و مهراب قاسم خانى در «شاخ آفریقا» سریال‌سازی آقاخانی برای پلتفرم‌های اینترنتی

بازیگران سریال شاخ آفریقا
بازیگران سریال شاخ آفریقا


سعید آقاخانى سریال «شاخ آفریقا» را براى پلتفرم هاى اینترنتى میسازد.هم اکنون طراحى کامل سریال توسط مهراب قاسم خانى انجام و نگارش متن ها پیش میرود . این دومین همکارى قاسم خانى و آقاخانى بعد از سریال «دزد و پلیس» به حساب مى آید.

شاخ آفریقا یک کمدى با حال و هوایى تازه است که در ایران و کشور گینه مقابل دوربین میرود و پس از تکمیل نگارش وارد مرحله انتخاب بازیگر میشود . این سریال با همکارى کشورهاى منظقه آسیا اقیانوسیه ( AsPac)ساخته میشود و بجز پلتفرم هاى داخلى قراراست روى سرویس هاى vod آسیایى قرار گیرد.

آخرین کار سعید آقاخانى سریال موفق «نون خ» بود که مورد استقبال مخاطبان در تلویزیون قرار گرفت.

سعید آقاخانی متولد ۱۳۵۰در بیجار میباشد. اوبازیگر، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون و دانش آموخته تئاتر از دانشگاه تهران است. او در سال ۱۳۷۲ با مجموعه طنز پرواز ۵۷ به کارگردانی مهران مدیری وارد عرصه بازیگری شد. مهران مدیری ، نصرلله رادش و رضا عطاران از جمله بازیگران این مجموعه طنز بودند.

پرواز ۵۷ نام مجموعه طنز تلویزیونی ای به کارگردانی مهران مدیری بود که در دهه فجر سال ۱۳۷۲ از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. این مجموعهٔ طنز را می توان دومین نقطهٔ عطف مجموعه های طنز تلویزیونی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست.
سعید آقا خانی در سال ۱۳۷۳ در مجموعه طنز ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری به ایفای نقش پرداخت و با آیتم پرطرفدار سعید و خان دایی جان به شهرت رسید. این مجموعه به صورت هفته ای یکبار از شبکه دو سیما پخش می شد.

مجموعه شامل قطعات (آیتم ها) طنز کوتاه بود و نکته خاص آن متفاوت بودن آن با نوع طنزی بود که در آن زمان در صدا و سیما رایج بود (مانند مجموعه رادیویی صبح جمعه) و بسیار تکراری و یکنواخت شده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا