سریالسریال‌ایرانی

سریال شاخ | خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال شاخ ساخته رامبد جوان + عکس

جدیدترین خبر از سریال شاخ همچنین خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال شاخ ساخته رامبد جوان به همراه عکس بازیگران این سریال شبکه خانگی در اینجا. رامبد جوان در تدارک ساخت سریالی در شبکه نمایش خانگی به نام «شاخ» است.

بازیگران سریال شاخ
بازیگران سریال شاخ

جوان با انتشار متنی در پیج اینستاگرام خود نوشت:

سریالی رو برای نمایش خانگی خواهم ساخت به اسم “شاخ” که ماجرای شکل‌گیری یک گروه موسیقی جوان و پرانرژی و مصممه. دیرتر اطلاعات بیشتر بهتون خواهم داد. یکی از نکات جذابش اینه که ۵ تا جوان ۲۰ تا ۲۵ سال که هنوز هیچ‌کدوم پا به جهان حرفه‌ای نذاشتن نقش‌های اصلی رو بازی خواهند کرد. همچنان مشغول تست گرفتن از هنرجو‌های بازیگری و البته نوازندگان جوان هستیم. (این راه فعلا ادامه داره).

آخرین فعالیت های جوان در سینما مربوط به فیلم طلا به عنوان تهیه کننده و فیلم قانون مورفی به عنوان کارگردان و بازیگر بوده است. او همچنین در تلویزیون بعد از خندوانه ساخته دیگری نداشته است.

آخرین اقدام رامبد جوان در فضای مجازی و ادامه فعالیت حرفه‌ای خود در بستر اینترنت، فاصله‌ای را که از زمان سفرش به کانادا میان او و تلویزیون ایجاد شده بود، بیشتر کرد. او رسما به سمت برنامه‌سازی در فضای مجازی رفت و به نظر می‌رسید تصمیمی برای ساخت «خندوانه» ندارد. قرار بود رامبد جوان با همراهی دو حامی مالی که یکی از آن‌ها حامی مالی برنامه «خندوانه» نیز بوده، مسابقه «استندآپ شو» را در فضای مجازی برگزار کند.

فراخوان مسابقه چند ماه قبل اعلام و اواخر تیر برندگان معرفی شدند. قرار بود اولین قسمت مسابقه چهارشنبه یکم مرداد در فضای مجازی پخش شود، اما مسابقه به پخش نرسید. رامبد جوان دوم مرداد با انتشار تیزری از مسابقه اعلام کرد ۲۴ ساعت تا پخش مسابقه باقی مانده، اما باز هم خبری نشد. پس از لغو پخش مسابقه برای بار دوم، به طرز عجیبی خبر تازه‌ای از زمان پخش «استندآپ شو» نشد و علت پخش نشدن آن نیز اعلام نشد.

این کارگردان البته در همین پیامی اینستاگرامی خبر از ساخت برنامه خنداننده شو ۳ در تلویزیون به جای استندآپ شو در شبکه خانگی داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا