سریالسریال خارجی

سریال WandaVision | خلاصه داستان و بازیگران سریال وانداویژن + نکات خواندنی و

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال وانداویژن WandaVision  به همراه معرفی نقش های بازیگران همچنین نکات خواندنی سریال و زمان پخش در این مطلب. وانداویژن مینی‌سریال اینترنتی روبه پخش آمریکایی است که جک شفر برای دیزنی+ ساخته‌است و بر اساس شخصیت‌های مارول کامیکس واندا ماکسیموف / اسکارلت ویچ و ویژن ساخته شده‌است.

بازیگران سریال وانداویژن
بازیگران سریال وانداویژن

این مجموعه در دنیای سینمایی مارول (MCU) تنظیم شده و داستانش را با فیلم‌های فرانچایز به اشتراک می‌گذارد. وقایع این سریال پس از فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی ۲۰۱۹ رخ می‌دهد. این سریال توسط مارول استودیوز ساخته شده‌است و شفر به عنوان شورانر و مت شکمن به عنوان کارگردان مشغول به کار هستند.

الیزابت اولسن و پل بتانی نقشهای خود را به ترتیب ماکسیموف و ویژن را از مجموعه فیلم‌ها تکرار می‌کنند. تیونا پاریس، کت دنینگ، رندال پارک و کاترین هان نیز ستارگان این سریال هستند. تا سپتامبر ۲۰۱۸، مارول استودیوز در حال ساخت سریالهای کوتاه برای دیزنی+، با محوریت حمایت از شخصیتهای فیلمهای MCU مانند ماکسیموف و ویژن بود، و انتظار می‌رود که اولسن و بتانی برای بازی برای نقشهای خود بازگردند. شفر در ژانویه ۲۰۱۹ استخدام شد، این سریال رسماً در ماه آوریل اعلام شد و شکمن در ماه اوت به آن پیوست. فیلمبرداری در نوامبر ۲۰۱۹ در آتلانتا، جورجیا آغاز شد.

بازیگران و نقش ها

  • الیزابت اولسن درنقش واندا ماکسیموف / اسکارلت ویچ:
    انتقام جویی که می‌تواند جادو را مهار کند و هیپنوتیزم و دورجنبی کند. اولسن گفت که این سریال توضیح می‌دهد که چگونه و چرا واندا به عنوان اسکارلت ویچ شناخته می‌شود، زیرا او در قسمت‌های قبلی MCU به این عنوان شناخته نشده بود.
  • پل بتانی درنقش ویژن:
    یک اندروید و انتقام جو که با استفاده از هوش‌های مصنوعی جارویس، اولتران و سنگ ذهن ساخته شده‌است. ویژن قرار است پس از مرگش در انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (۲۰۱۸) برای این سریال بازگردد.
  • تیونا پریس درنقش مونیکا رمبئو: بچه بهترین دوست کاپیتان مارول.
  • کیت دنینگس به عنوان دارسی لوئیس: یک متخصص در رشته علوم سیاسی.
  • رندل پارک درنقش جیمی وو: یک مأمور اف‌بی‌آی.
  • کاترین هان درنقش «همسایه دلگیر»

جدیدترین خبر در خصوص این سریال این است که ایوان پیترز (Evan Peters) بازیگر سری فیلم‌های X-Men «مردان ایکس» احتمالا برای حضور در نقشی کلیدی در سریال WandaVision «وانداویژن» انتخاب شده است.

هنوز جزئیاتی درباره شخصیت او منتشر نشده، اما جالب اینجاست که پیترز قبلا نقش کوئیک‌سیلور یا همان برادر واندا را در سه فیلم X-Men بازی کرده است. بازی او در این نقش با استقبال خوب طرفداران روبرو شد. اگر مارول واقعا تصمیم گرفته باشد از او در نقش کوئیک‌سیلور استفاده کند خیلی جالب خواهد بود، مخصوصا با توجه به شایعاتی مبنی بر اینکه او قرار است در آینده دنیای سینمایی مارول نقش مهمی داشته باشد.

ایوان پیترز بیشتر برای بازی در سریال American Horror Story «داستان ترسناک آمریکایی» ساخته رایان مورفی (Ryan Murphy) شناخته می‌شود. او همچنین در سری فیلم‌های Kick-Ass «کیک-اس» ساخته متیو وان (Matthew Vaughn) همبازی آرون تیلور-جانسون (Aaron Taylor-Johnson) بود که قبلا در فیلم Avengers: Age of Ultron «انتقام‌جویان: عصر اولتران» نقش کوئیک‌سیلور را بازی کرده است.

سریال WandaVision داستان شخصیت‌های اسکارلت ویچ و ویژن با بازی الیزابت اولسن (Elizabeth Olson) و پال بتانی (Paul Bettany) را دنبال می‌کند. این سریال ترکیبی از سیتکام کلاسیک با دنیای سینمایی مارول است که در آن واندا ماکسیموف و ویژن به این فکر می‌کنند که همه چیز آن‌طور که به نظر می‌آید نیست.

انتظار می‌رود وانداویژن در دسامبر ۲۰۲۰ منتشر شود و از شش قسمت تشکیل شده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا