تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

علت مرگ مهراد در سریال از یادها رفته چه بود ؟

مجله اینترنتی کولاک : سریال از یادها رفته عاشقانه ای پرماجراست که هرشب ساعت ۲۲:۲۰ از شبکه یک سیما پخش می شود .رضا یزدانی در این سریال نقش مهراد معشوقه مهربانو را ایفا نموده است .

در ادامه این مطلب در رابطه با ابعاد شخصیتی مهراد و علت حذف زود هنگام او از روند قصه سریال از یاد هارفته بیشتر بخوانید :

رضا یزدانی خواننده خوش صدا و با احساس ایرانی است که بیشتر مردم او را به عنوان یک خواننده حرفه ای می شناسند ؛ او در اولین تجربه بازیگر ی اش نقش یک مرد عاشق و درد کشید در دل تاریخ ایران زمین را ایفا نمود .

مهراد پسری جوانمرد و عاشق بود که درطول زندگی اش به هیچ چیز جز رسیدن به مهربانوی قصه زندگی اش فکر نمی کرد .

اگر بخواهیم عادلانه به ماجرای عشق مهراد و مهربانو و خسرو نگاه کنیم می فهمیم که واقعا مهربانو حق مهراد بوده است و این خسرو است که وارد زندگی آن ها شدو پایه و اساس عشقشان را با ورود بی جایش خراب کرد.

حالا نکته عجیب قصه این سریال حذف نا به هنگام و بدون دلیل مهراد از روند سریال از یاد هارفته است ، مهراد بدون هیچ دلیلی طی یک حادثه ساده فوت کرد و میدان را برای جولان دادن حریف بازگزاشت .

نمی توان گفت که چرا ناگهان نویسنده اثر تصمیم به چنین کاری گرفته است ؛ بالاخره آنانکه دست به قلم می برند و قصه های جادویی را خلق می کنند بیش از تماشاگرانشان با فراز و فرود های شخصیت قصه شان آشنایی دارد .

اما دلیل حذف مهراد خدانکند هرچه باشد غیر از بی برنامگی تیم سازنده سریال برای حضور بازیگری که به دلیل قهر و … ناگهان صحنه بازی را ترک  می کند و قصه برای تماشاگرانش بی پایان باقی می ماند .

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا