سریالسریال‌ایرانی

عکس بازیگران در پشت صحنه سریال جشن سربرون + عکس های بدون گریم بازیگران

عکس بازیگران در پشت صحنه سریال جشن سربرون به همراه عکس های بدون گریم بازیگران سریال جشن سربرون همچنین اطلاعاتی از این سریال در این مطلب. سریال جشن سربرون به کارگردان مجتبی راعی در حال تصویربرداری است. مجتبی راعی؛ کارگردان و فیلمنامه نویس در تدارک ساخت اثری جدید است.

پشت صحنه سریال جشن سربرون
پشت صحنه سریال جشن سربرون

سریال جشن سربرون جدیدترین سریالی است که راعی قرار است آن را بسازد. این کارگردان ۶۱ ساله تا کنون چند فیلم ساخته و داور جشنواره فیلم فجر نیز بوده است. آخرین فیلم راعی “ترنج” بود که در سال ۹۱ ساخته شد.

این سریال به دوران مظفرالدین شاه و پیروزی مشروطه‌خواهان می‌پردازد که البته داستان آن در میان عشایر می‌گذرد. به گفته راعی، این سریال در سه فصل نوشته شده ‌و اکنون تصویربرداری فصل اول این سریال در قالب ۳۰ قسمت آغاز شده که ماجرای چند خان و رعیت را به تصویر می‌کشد.

وی ادامه داد: فصل دوم داستان در زمان پهلوی اول رخ می‌دهد اما هنوز برنامه‌ای برای تولید فصل دوم نداریم و پس از پخش فصل اول در صورت تأمین بودجه به فکر فصل دوم خواهیم بود.

راعی با اشاره به قصه این سریال گفت: هرچند اساس قصه بر واقعیت است و چندین ماه در شیراز با نوادگان چند ایل عشایری فارس درباره وقایع آن زمان صحبت کردم اما برای پرهیز از هر نوع سوءتفاهم که منجر به دعوای قومیتی شود، سریال را در فضایی تخیلی نوشتم و از این رو بازیگران سریال بدون لهجه بازی می‌کنند.

به گفته راعی «جشن سربرون» یک اصطلاح درباره جشنی است که پس از پایان بافت قالی برگزار می‌شود. به این صورت که وقتی بافت قالی تمام می شود، قالی را از بالای دار می برند و به اصطلاح می‌گویند سر قالی را می‌بریم. این رسم، وجه تسمیه داستان و محور قصه خواهد بود.

حسن نجاریان تهیه کننده سریال «جشن سربرون» درباره تصویربرداری این سریال گفت: نزدیک به ۵ سال روی فیلمنامه «جشن سربرون» توسط آقایان منصور براهینی، گلبن و راعی کار و از مهرماه تصویربرداری مجموعه در زرنان به کارگردانی مجتبی راعی آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا