تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

عکس بازیگران در سریال دنگ و فنگ روزگار + پشت صحنه

مجله اینترنتی کولاک: در این پست خبری عکس بازیگران در سریال دنگ و فنگ روزگار قرار داده شده است. مرکز توانبخشی عمل واقع در محله زعفرانیه تهران لوکیشن سریال های زیادی بوده است. این بار هم جواد مزدآبادی تصمیم گرفت تا سریال طنز خود را از این مرکز آغاز کند. دنگ و فنگ روزگار حدود ۱۲۰ بازیگر دارد و قرار است در ۷۰ لوکیشن تصویربرداری آن انجام شود.

عکس بازیگران  داستان سریال دنگ و فنگ روزگار
عکس بازیگران داستان سریال دنگ و فنگ روزگار

از نکات قابل توجه آن نیز حضور سیروس گرجستانی در نقش یکی از بازیگران اصلی است. بسیاری با سریال‌های سیروس گرجستانی خاطرات شیرینی دارند. آن هم از روزهایی که تلویزیون هنوز مخاطبان پر و پا قرص‌تری داشت. مثلا وقتی در نقش شهریار شاعر پرآوازه ظاهر شد یا وقتی با سریال‌هایی نظیر خوش‌‌نشین‌‌ها و زن‌ بابا مردم را از ته دل خنداند.

 

«دنگ و فنگ روزگار» مجموعه‌ای اپیزودیک است که قصه‌ای کلی حول محور خانواده‌ای دارد. در آغاز هر قسمت که به صورت هفتگی است، قصه جدیدی شروع شده و با پایان هفته تمام می‌شود که تقریبا ۵ فصل ۶ قسمتی را در برمی‌گیرد.

 

سیروس گرجستانی، محمد نادری، نیما شاهرخ شاهی، بیژن بنفشه خواه، محمد فیلی، غلامرضا نیکخواه، امیر غفارمنش و ….. از جمله بازیگران «دنگ و فنگ روزگار» هستند.

 

عکس های بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار
عکس های بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار

 

عکس بازیگران در پشت صحنه سریال دنگ و فنگ روزگار
عکس بازیگران در پشت صحنه سریال دنگ و فنگ روزگار
تصاویر بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار
تصاویر بازیگران سریال دنگ و فنگ روزگار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا