سریالسریال‌ایرانی

زمان پخش و تکرار سریال زیرخاکی ۲

فصل دوم سریال زیرخاکی کی پخش می شود؟ زمان پخش و تکرار سریال زیرخاکی ۲ همچنین اطلاعات کاملی از دومین سری از سریال زیرخاکی در همین مطلب. مجموعه تلویزیونی« زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا قرار است فصل دوم داشته باشد و از جمعه ۷ خرداد ماه ، فصل دوم زیر خاکی را روی آنتن خواهیم داشت.

سریال زیرخاکی درونمایه طنز و مفرحی دارد و از بازیگران شناخته شده آثار طنز استفاده کرده است. این سریال که از ۳۰ مرداد ۹۸ کلید خورد، دومین همکاری جلیل سامان و رضا نصیری نیا بعد از سریال« نفس» است که رمضان ۹۶ از شبکه سه پخش شده بود. «زیرخاکی» دو فصل دارد و ساخت فصل دوم آن با شیوع ویروس کرونا در کشور و محدودیت هایی که پیش آمد هم زمان شد و بخش هایی از این فصل ناتمام مانده است. به ویژه بخش هایی که بنا بود در خارج از کشور ساخته شود. این مجموعه در ۲۳ قسمت ساخته شده و قصه آن در مورد مردی است که دنبال« زیرخاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای هیجان انگیزی می شود و از آثاری است که سعی دارد قسمتی از فرآیندهای اجتماعی کشور را با نگاهی متفاوت روایت کند.

قسمت اول زیرخاکی ۲

آخرین خبر رضا نصیری‌نیا تهیه‌کننده «زیرخاکی» با اشاره به زمان تصویربرداری مجدد فصل دوم این سریال که به دلیل کرونا متوقف شده بود، بیان کرد: مهمترین مساله برای تصویربرداری سریال بازیگران هستند که در حال حاضر با پروژه‌های سینمایی قرارداد بسته‌اند. وی اضافه کرد: بازیگرانی چون پژمان جمشیدی ، ژاله صامتی اخیراً با یک پروژه سینمایی قرارداد بسته‌اند و حتی هادی حجازی‌فر و نادر فلاح هم قرارداد سینمایی دارند و الان شرایط به گونه‌ای است که پروژه‌های سینمایی هم مشخص نیست چه زمانی آغاز خواهد شد. این تهیه‌کننده درباره بخش‌هایی از این سریال که قرار بود در خارج از کشور تصویربرداری شود نیز گفت: با وضعیت کنونی مشخص نیست تکلیف پروژه برای تصویربرداری در خارج از کشور چه خواهد بود. نصیری‌نیا در پایان گفت: خدا را شکر مردم فصل اول این سریال را دوست داشتند و لطف زیادی داشتند برای خود ما هم فصل دوم سریال و پیش برد آن مهم است و برای همین با آقای جلیل سامان کارگردان سریال در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای در نظر گرفتن چگونگی روند تولید پروژه هستیم.

این سریال هرشب ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه پخش می شود و  بازپخش آن را در ساعت های  ۲ بامداد / ۸:۳۰ صبح / و ۱۵:۱۵ ظهر می باشد.

نوشته های مشابه

۵ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا