سریالسریال خارجی

فصل پنجم سریال شرلوک کی پخش می شود ؟ + بازیگران و داستان فصل ۵ سریال Sherlock

فصل پنجم سریال شرلوک کی پخش می شود به همراه بازیگران و داستان فصل ۵ سریال Sherlock همچنین اطلاعات تکمیلی درباره این سریال در همین مطلب. شبکه بی‌بی‌سی احتمالا مجموعه تلویزیونی شرلوک Sherlock را برای پنجمین فصل آن تمدید خواهد کرد، به‌علاوه قبل‌تر نیز خبرهایی در مورد آن از زبان بازیگران این مجموعه شنیده بودیم، اما بالاخره کی این فصل منتشر خواهد شد؟

فصل پنجم سریال شرلوک
فصل پنجم سریال شرلوک

مجموعه تلویزیونی شرلوک Sherlock توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و طرفداران آن بی‌صبرانه در انتظار پنجمین فصل آن هستند. فصل پنجم آن از دو شبکه نت‌فلیکس و بی‌بی‌سی پخش خواهد شد.
در این‌جا به تمام سوالات شما در مورد فصل پنجم پاسخ داده‌ایم:

تاریخ پخش فصل پنجم

داستان فصل چهارم شرلوک Sherlock در سال ۲۰۱۷ به صورتی تمام شد که احتمال ساخت ادامه آن وجود داشته باشد. تا امروز خبر ساخت ادامه این مجموعه نه تایید و نه تکذیب شده است، بنابراین احتمالا این فصل جدید در سال ۲۰۲۲ و یا ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

بازیگران فصل پنجم شرلوک

طرفداران این مجموعه بی‌صبرانه منتظر دیدن دوباره بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن در نقش شرلوک و دکتر واتسون هستند. در فصل چهارم شرلوک Sherlock با شخصیت یوروس هولمز، خواهر شرلوک با بازی سیان بروک آشنا شدیم. بنابراین احتمال حضور دوباره او نیز وجود دارد. با این‌حال هنوز هیچ خبر رسمی در مورد ساخته شدن فصل پنجم و بازیگران آن منتشر نشده است.

داستان فصل پنجم شرلوک

تا امروز هیچ خبر رسمی و یا پیش‌نمایشی از این فصل منتشر نشده است. با این‌حال با توجه به داستان فصل چهارم، می‌توان احتمال ساخته شدن فصل پنجم این مجموعه را نیز در نظر گرفت.
شخصیت جدید یوروس و ماجراهای گذشته او می‌تواند یکی از داستان‌های احتمالی فصل پنجم باشد.
این مطلب از نوشته سانتوش کومار در سایت Autofreak گرفته شده است.


⇐ برای مطالعه مطالب بیشتر روی لینک برچسب های سریال جدید خارجی کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا