سریالسریال‌ایرانی

ماجرای شوخی با ۳ رئیس جمهور در پایتخت ۶ + ویدیو

ماجرای شوخی با ۳ رئیس جمهور در پایتخت ۶ به همراه ویدیو این شوخی. جملات مشهور سه رئیس جمهور ایران: حسن روحانی، محمود احمدی نژاد و محمد خاتمی. سریال پایتخت ۶ در پخش اولین قسمت خود شروع خوبی داشت. قسمت اول این سریال پر از ارجعات سیاسی و اجتماعی و طنز بود. از مشهور ترین ارجاعات سیاسی می توان به جملات معروف سه رئیس جمهور اخیر ایران اشاره کرد:

روحانی: صبح جمعه با خبر شدم.
با خاتمی: تَکرار می کنم
با احمدی نژاد: هالۂ نور

تیم بازیگران «پایتخت ۶» نسبت به قسمت قبل تغییر چندانی نداشته و محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضایی بازیگران اصلی این سریال هستند.

شوخی با ۳ رئیس جمهور در پایتخت ۶
شوخی با ۳ رئیس جمهور در پایتخت ۶

بهبود در فصل جدید «پایتخت» زنده و از شاخ آفریقا پیدایش می‌شود اما کاراکتر کلیدی فصل ششم بهتاش فریبا با بازی بهرام افشاری است که با استفاده از فیزیک او، نویسنده این سریال ایده دروازه‌بانی بهتاش برای تیم باشگاهی نساجی مازندران را در نظر گرفته است.

بهرام افشاری در این فصل از «پایتخت» با کلاه پیتر چکی در درون دروازه نساجی مازندران قرار می‌گیرد. بنا بر گفته مقدم قرار بود بخش‌هایی از سریال «پایتخت ۶» در کشور ایتالیا تصویربرداری شود که به نظر می‌رسد با توجه به مشکلاتی که در کشور ایتالیا و ایران برای شیوع ویروس کرونا رخ داده این قسمت از سریال تغییر کرده است.

یکی از اخبار جالب در روزهای تصویربرداری «پایتخت ۶» تصویربرداری این سریال در دیدار دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران است. دیگر نکته جالب توجه درباره این سریال نقش هومن حاجی‌عبدالهی است که در ظاهر بسیار متفاوتی به نظر می‌رسد که در این فصل از سریال جلوی دوربین رفته است.

 


همچنین بخوانید:

اسامی بازیگران سریال پایتخت ۶ + خلاصه داستان

زمان دقیق پخش و تکرار سریال پایتخت ۶

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا