سریالسریال‌ایرانی

ماه چهره خلیلی در تلویزیون | زمان پخش و تکرار سریال مرضیه شبکه دو + داستان و بازیگران مرضیه

ماه چهره خلیلی در تلویزیون. زمان پخش و تکرار سریال مرضیه شبکه دو سیما به همراه داستان و بازیگران سریال مرضیه همچنین اطلاعات تکمیلی در همین مطلب. شبکه دو سیما از شنبه ۲۵ مرداد سریال «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام، تهیه‌کنندگی زنده یاد مجید اوجی و با هنرمندی زنده یاد ماه چهره خلیلی را روانه آنتن می کند.

پخش و تکرار سریال مرضیه
پخش و تکرار سریال مرضیه

سریال «مرضیه» ملودارمی خانوادگی است و  محور داستانی آن پیرامون مساله مهم انتخاب می شود. در خلاصه داستان این سریال آمده: «مرضیه در تعارض کار و مذهب مجبور به انتخاب می شود. انتخاب این مسیر اتفاقات جدیدی را برایش رقم می‌زند و …»

در این سریال بازیگرانی چون داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، مجید مظفری، پژمان بازغی، امیرحسین صدیق، علی اوجی، حسن زارعی، شیوا خسرومهر، نیلوفر شهیدی و … به ایفای نقش می پردازند.

زنده یاد ماه چهره خلیلی نیز در شخصیت مرضیه به عنوان نقش اصلی این سریال بازی ای به یادماندنی از خود بر جای گذاشته که مرور این هنرنمایی دیدنی است.

بخشی از عوامل این سریال ۱۶ قسمتی عبارتند از: مدیر تصویربرداری: ابوالفضل نباتی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: حسین بنایی یکتا، تدوین: روزبه کلباسی، آهنگساز: امید کرامتی.

این سریال کاریست از گروه فیلم و سریال شبکه دو که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود و خلاصه هفتگی آن پنجشنبه‌ها همین ساعت پخش خواهد شد. علاقمندان به سریال‌های تلویزیونی می توانند بازپخش این سریال را  ساعت‌ ۱۲:۰۰، ۱۶:۱۵ و ۱:۳۰ بامداد روز بعد مشاهده کنند.

فلورا سام کارگردان سریال در توضیحاتی گفته است:

در حقیقت نگاه می‌کنیم در جامعه‌ای که ۱۰ روز ماه محرم تعداد زیادی از پیروان امام حسین(ع) عزاداری می‌کنند، این آدم‌ها در برابر ظلمی که در جامعه هست چه واکنشی باید نشان دهند؛ ما وارد این قضیه شدیم و خیلی وارد جزئیات مسئله پرونده‌های اقتصادی نشدیم. به نظرم کسی که متحول شده است و به تکیه رفته است، باید فرد درستی باشد؛ اگر کسی پایش را وارد تکیه می‌گذارد، اگر در برابر ظلمی که می‌بیند ساکت باشد بهتر است که نرود.

گوهر خیراندیش هم نقش یک والیبالیست را بازی می‌کند که حالا روی ویلچر می‌نشیند. قصه درباره یک اختلاس و فساد اقتصادی بزرگ است که خانواده شادی را که در اول می‌بینیم تحت تاثیر قرار می‌دهد و پژمان بازغی و امیرحسین صدیق هم نقش خبرنگار را در این سریال بازی می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا