سریالسریال خارجی

معرفی سریال بقا Survive + اسامی بازیگران ، داستان و نقد سریال

معرفی سریال بقا Survive همچنین اسامی بازیگران ، داستان و نقد سریال به همراه اطلاعات تکمیلی و نکات خواندنی و نیز تریلر سریال Survive . پس از اینکه فیلم Dark Phoenix در گیشه، با حضور سوفی ترنر به توفیقی دست نیافت، هیچ پروژه ای را قبول نکرد، چندی قبل اعلام شد این بازیگر نام آشنا و معروف (با بازی در Game of Thrones) قرار است به سریال جدید Survive بپیوندد و با کوری هاوکینز همبازی شود. به نظر می رسد Quibi حساب ویژه ای روی بازیگران خود کرده تا بتواند همانند نت فلیکس و آمازون بر سر زبان ها بیفتد.

یکی از نکات قابل توجه این خبر، همبازی شدن سوفی ترنر با کوری هاوکینز است. کوری هاوکینز سابقه بازی در فیلم ها و سریال های معروفی، همچون ۲۴ و The Walking Dead را در کارنامه خود دارد. سوفی ترنر از همبازی شدن با کوری هاوکینز ابراز خوشحالی و رضایت کرد و تاکید کرد، این سریال، بسیار خوب از آب در می آید.

ترنر در مورد نقش خود می‌گوید: “بازی در نقش “جین” در فیلم “بقا” برای “کوئیبی” باعث افتخار است. او شخصیتی پیچیده است که با دشواری‌های می‌جنگد و نه تنها جان خود را نجات می‌دهد بلکه سرچشمه‌ی شهامت و قدرت را درونش کشف می‌کند. امیدوارم این فیلم روی افرادی که فاقد عزت نفس‌اند تأثیرگذار باشد.”

معرفی سریال بقا Survive
معرفی سریال بقا Survive

داستان سریال

داستان این سریال در مورد جین است که هواپیمایش در کوهستانی پوشیده از برف در منطقه‌ای دورافتاده، سقوط می‌کند و او، به همراه پاول، تنها بازماندگان از این سقوط هستند، که باید خودشان را از لاشه هواپیما بیرون بکشند و برای زنده ماندن بجنگند.

اسامی بازیگران و نقش ها

Caroline Goodall در نقش  Jane’s Mother
Jo Stone-Fewings در نقش  Jane’s Father
Ivars Auzins در نقش  Captain
Armands Ikalis در نقش  Orderly
Corey Hawkins در نقش  Paul
Marta Timofeeva در نقش  Young Jane
Sophie Turner در نقش  Jane
Jurijs Djakonovs در نقش  Triage Staff
Thomas Flynn در نقش  Er Doctor
Dane Foxx در نقش  TSA Officer

استریم Quibi یک پلتفرم جدید استریمنگ فیلم و سریال با قسمت‌های حداکثر ۱۰ دقیقه‌ای‌ست که هر روز یک قسمت از سریال‌ها پخش می‌شود و مخصوص موبایل طراحی شده است. این سرویس استریم از تاریخ ۶ آپریل ۲۰۲۰ (١٨ فروردین) شروع به کار خواهد کرد و در دسترس همگان خواهد بود.


برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های بهترین سریال های خارجی ۲۰۲۰ و سریال جدید خارجی مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا