سریالسریال خارجی

معرفی فصل سوم سریال وست ورلد Westworld + اسامی بازیگران، داستان و زمان پخش

اسامی بازیگران فصل سوم سریال وست‌ ورلد Westworld به همراه داستان و معرفی کامل سریال جهان غرب و نکات خواندنی/ فصل سوم وست‌ ورلد کی پخش می شه

انتظارها برای انتشار فصل سوم سریال “وست‌ورلد”  به پایان رسید و در تاریخ یکشنبه ۱۵ مارس (۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۸) این سریال منتشر شد. فصل سوم سریال وست‌ ورلد Westworld به نویسندگی “جاناتان نولان” و “لیزا جوی” مشتمل بر هشت اپیزود است. دو فصل اول این درام با بازی “ایوان ریچل وود” و “جفری رایت” هر کدام در قالب ۱۰ اپیزود ساخته شدند. این سریال از شبکه‌ی HBO پخش می شود.

اسامی بازیگران و نقش ها

«ایوان ریچل وود»، «تندی نیوتن»، «اد هریس»، «تسا تامپسون» و «جفری رایت» همگی نقش‌های قبلی خود در این سریال علمی-تخیلی برنده‌ی امی را تکرار می‌کنند و «آرون پل»، «ونسان کسل»، «اسکات مسکودی»، «مارشان لینچ»، «جان گلگر»، «مایکل ایلی» و «تامی فلنگان» چهره‌ی جدید فصل سوم هستند.

نقش ها در فصل سوم وست ورلد عبارتند از: “ایوان ریچل وود” در نقش دلورس، “آرون پل” در نقش کیلب، “تندی نیوتن” در نقش میو، “جفری رایت” در نقش “برنارد لو/آرنولد وبر”، “تسا تامپسون” در نقش شارلوت، و “اد هریس” در نقش ویلیام یا مرد سیاهپوش

علاوه‌بر این، در گروه بازیگری فصل سوم بازیگران جدیدی نیز مشاهده می‌شوند. یکی از این بازیگران آرون پال، بازیگر سریال Breaking Bad (بریکینگ بد) است که در نقش یک کارگر ساختمانی با «گذشته‌ای بغرنج و پیچیده» ظاهر می‌شود. ونسان کسل، بازیگر فیلم‌‌های Jason Bourne (جیسون بورن) و Black Swan (قوی سیاه) و البته کید کادی، بازیگر فیلم‌ Need for Speed (جنون سرعت) نیز دیگر بازیگران تازه‌ی سریال هستند.

“کیسی بلویز” مدیر برنامه‌سازی شبکه جولای گذشته در حین برگزاری کنفرانس مطبوعاتی “انجمن منتقدین تلویزیونی” در پاسخ به این پرسش که از چهره‌های آشنای دلورس، میو (تندی نیوتن)، و برنارد، شارلوت هیل (تسا تامپسون) و شخصیت “اد هریس” و “آنتونی هاپکینز” چه کسانی به فصل سوم بازمی‌گردند می‌گوید: “اگر آن‌ها را در تریلر ندیده‌اید، پاسخی به این پرسش نمی‌دهم.” او در مورد شخصیت جدید “کیلب” با بازی “آرون پل” و دنیای مرتبط با جنگ جهانی دوم که در تریلر دیده شد توضیحی ارائه نمی‌دهد.

فصل سوم سریال وست‌ ورلد Westworld
فصل سوم سریال وست‌ ورلد Westworld

خلاصه داستان

شخصیت دلورس خودش را در دنیای واقعی می‌یابد و با میو برخورد می‌کند. او در این دنیا از شخصیت کیلب و شارلوت که در واقع کپی دلورس است کمک می‌گیرد. “وست‌ورلد” به نویسندگی “جاناتان نولان” و “لیزا جوی” داستانی پیچیده‌ در مورد ظهور هوش مصنوعی و تولد نوع جدیدی از حیات روی زمین روایت می‌کند. در فصل سوم باری دیگر شاهد بازگشت بازیگران اصلی سریال یعنی ایوان ریچل وود در نقش دلورس، تندی نیوتون در نقش مِیو میلی، جفری رایت در نقش برنارد/آرنولد و تسا تامپسون در نقش شارلوت هِیل خواهیم بود. نخستین تریلر فصل سوم Westworld در اردیبهشت امسال منتشر شد و نشان داد که اد هریس نقش مردِ سیاه‌پوش/ویلیام را در این فصل ایفا می‌کند.

«وست‌ورلد» براساس وسترنی علمی-تخیلی فیلمی به همین نام به کارگردانی «مایکل کریچتن» ساخته شده و نویسندگی آن به «جاناتان نولان» و «لیزا جوی» سپرده شده و آن‌ها به همراه «جی‌.جی. ایبرامز»، «آتنا ویکام»، «بن استیونسن» تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هم خواهند بود.

داستان پیچیده‌ی «وست‌ورلد» در مورد پیدایش هوش مصنوعی و تولد نوع دیگری از زندگی روی زمین است. نولان ژوئیه‌ی گذشته در کامیک-کان سن‌ دیه‌گو فاش کرد که مضمون فصل سوم «دنیای جدید» است و از «بلید رانر» الهام گرفته شده است. او می‌گوید برای فیلمبرداری فصل سوم به بررسی لوکیشن‌های چشم‌نواز پرداخته: «دیستوپیا می‌تواند در این دنیا زیبا به نظر برسد. اکنون که دنیا از درون فاسد شده، به این معنا نیست که نمی‌توان زیبا باشد. ما می‌خواستیم دیستوپیایی پیدا کنیم که تا به حال به تصویر کشیده نشده بود.»

دو فصل ابتدایی «وست‌ورلد» ۴۲ نامزدی امی را تصاحب کرد. بیست نامزدی سریال در فصل دوم به کسب سه جایزه‌ی انجامید که شامل بهترین بازیگر زن نقش مکمل برای نیوتن، بهترین گریم و بهترین آرایش مو می‌شد.

پوستر فصل سوم سریال دنیای غرب Westworld


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک برچسب های بهترین سریال خارجی ۲۰۲۰ و سریال جدید خارجی مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا