سریالسریال‌ایرانی

معرفی محبوب ترین شخصیت سریال پایتخت ۶ + رکوردزنی صفحه اینستاگرام بهرام افشاری

معرفی محبوب ترین شخصیت سریال پایتخت ۶ به همراه آمار رکوردزنی صفحه اینستاگرام بهرام افشاری طی یک هفته اخیر همراه با اطلاعات تکمیلی. پخش سریال پایتخت در نوروز ۹۹ نیز رکورد زد و تبدیل به پر بیننده ترین سریال نوروزی در این ایام شد. شخصیت های سریال پایتخت نیز از محبوبیت دو چندانی برخوردار شدند. اما در بین این شخصیت ها کدامیک بیشترین محبوبیت را دارد؟

محبوب ترین شخصیت سریال پایتخت ۶
محبوب ترین شخصیت سریال پایتخت ۶

بهرام افشاری با بازی در نقش «بهتاش فریبا» توانسته محبوب ترین شخصیت و کاراکتر این سریال را خلق کند. او در اکثر نظرسنجی صفحات و کانال های معتبر، بالاتر از شخصیت هایی مثل نقی (با بازی محسن تنابنده) و ارسطو (با بازی احمد مهران فر) قرار دارد.

بررسی‌ها دو سال گذشته نشان می‌دهد که در ایران رکورد افزایش مخاطبان و تعداد بازدید از یک صفحه، در اختیار بهرام افشاری بازیگر نقش «بهتاش» سریال «پایتخت» است.

افشاری اواخر سال ۹۶ تنها ۳۶ هزار دنبال کننده داشت، اما با آغاز فصل پنجم «پایتخت» که نوروز ۹۷ روی آنتن رفت تعداد فالوئر‌های بازیگر نقش «بهتاش» به بیش از ۶۰۰ هزار نفر رسید.

در طول چهارده روز گذشته نزدیک به یک میلیون نفر صفحه افشاری را فالو کردن تا تعداد دنبال کنندگان او در اینستاگرام به مرز یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر برسد.
افشاری تنها در زمینه تعداد فالوئر رکورددار نیست، زیرا صفحه او از ۲۹ اسفند تا ۶ فروردین امسال نزدیک به ۵۰ میلیون بازدید منحصر به فرد داشته که نسبت به جمعیت ایران آماری بسیار چشمگیر است.

شخصیت بهتاش در پایتخت ۶ محوری تر و پر رنگ تر از پایتخت ۵ بوده است. یکی از کلیدی ترین نقش ها را در فصل ششم این سریال محبوب بهرام افشاری بازی کرد به حدی که حتی پایان بندی سریال نیز حول شخصیت بهتاش و موقعیت جدید او یعنی دروازه بانی تیم نساجی گذشت. با این حال این پایان بندی ظاهرا به دلیل شیوع ویروس کرونا نا تمام مانده است.

در همین خصوص سیروس مقدم کارگردان سریال گفته است: از آنجایی که بخش هایی از فینال و قسمت آخر پایتخت به آمدن بهتاش به تهران و جذب شدنش به فوتبال حرفه‌ای مربوط می‌شد و بخش‌های جذاب دیگری به خانواده نقی و بهبود و رحمت در همین راستا می‌پرداخت، حتما می‌باستی در فضای فوتبالی و مسابقات ورزشی و همزمان قصه خانوادگی در اجتماع شهری، اتفاق می‌افتاد.

با توجه به تعطیلی کلیه مسابقات ورزشی و لیگ برتر و همچنین منع تردد و تجمع در تهران و مازندران، ناخواسته و علی‌رغم میل باطنی‌مان، کار تصویربرداری هم در سطوح ورزشی و هم در بخش‌های خانوادگی غیرممکن بود. به همین دلیل ما به تعهدمان که همان ساخت و پخش ۱۵ قسمت «پایتخت ۶» برای ایام نوروز بود، عمل کردیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا