سریالسریال خارجی

بیوگرافی بازیگران سریال نفرت پنهان‌ + عکس | معرفی سریال نفرت پنهان + داستان

بیوگرافی بازیگران سریال نفرت پنهان‌ به همراه عکس بازیگران همچنین معرفی کامل سریال نفرت پنهان و داستان این سریال پاکستانی در همین مطلب
ترجمه : سمیرا فیض آبادی: این سریال نفرت پنهان کلا ۴۰ قسمت است و هر قسمت حدود ۴۰ دقیقه می‌باشد. فیلمبرداری این سریال در شهر کراچی پاکستان انجام شده است. بلال عباس خان، اوشنا شاه، ازیکا دانیال، سمینا پیرزادا، ساجد حسن، عصمت زیدی و مهر بانو بازیگران اصلی این سریال هستند. داستان این سریال درمورد دختری شَل است که در ناحیه پا نقص دارد و به خاطر همین نواقص و ناامنی‌های که دارد؛ زندگی آدم‌های اطراف خود را نابود می‌کند. سریال نفرت پنهان‌ یک سریال مهیج درام عاشقانه پاکستانی و اردو زبان، محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی بدار محمود است که در کمپانی Big Bang Entertainment تولید شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال نفرت
بیوگرافی بازیگران سریال نفرت

خلاصه داستان سریال نفرت پنهان

نگار دختری (اوشنا شاه) یک دختر خودخواه و بی رحم است که به شکل مادرزادی پاهایش نقص دارد. او هیچ گاه اجازه نمی‌دهد این نقش جسمانی، مانعی در مسیر او شود بلکه درعوض سعی می‌کند به دیگران آسیب بزند تا خلاء وجودی‌اش را به این شکل پر کند. رفتارهای خصمانه و خشونت بار او تنها به خاطر پدرش ظفر (ساجد حسن) است که او هم نگاه و طرز تفکر او را دارد و چون نگار از بدو تولدش، برای او خوش شانس بوده روی طرز فکر نگار به این شکل تاثیر گذاشته است. ظفر یک پسر هم به نام جنید (اسد صدیقی) دارد که به اندازه نگار برای او خاص و ویژه نیست. جنید با یک دختر یتیم به نام زبا ازدواج کرده است. زبا دختر جذابی نیست و خانواده ثروتمندی ندارد درحالیکه ظفر که آدمی حریص است همیشه به دنبال عروسی ثروتمند بوده است. نگار هم با زبا غالبا بدرفتاری می‌کند و هر بار در زندگی او مشکلاتی را ایجاد می‌کند. ظفر و نگار همیشه سعی دارند به یک شکلی از شر او خلاص شوند.

نگار عاشق یک از عموزاده‌هایش به نام تیمور (با بازی بلال عباس خان) شده است. تیمور مردی جذاب و خانواده دوست است که در گذشته وضعیت مالی مناسبی نداشتند و نگار و ظفر همیشه آنها را زیر سوال می‌بردند اما حالا تیمور زندگی خوب و موفقی دارد. از طرفی دیگر تیمور عاشق دختری به نام صبا (ازیکا دانیال) است. صبا تنها دختر دوست مادر تیمور (عصمت زیدی) است. همین مسئله باعث می‌شود صبا به هدف شوم دوم نگار تبدیل شود. خوشبختانه نگار، صبا را با دوست پسرش متین می‌بیند و آنها را تحریک کرده و حتی به آنها کمک می‌کند تا در روز ازدواج فرار کنند. نگار همچنین از متین می‌خواهد که به زبا، زن برادرش (امارا چودری) تلفن‌های مشکوکی بزند تا جنید به زبا شک کند و فکر کند او روابط فرازناشویی دارد. طبق نقشه نگار، صبا در روز ازدواج با تیمور، یک یادداشت معذرت خواهی می‌نویسد و با متین فرار می‌کند و مادر بیچاره‌اش از شدت خجالت و شرمساری می‌میرد و تیمور هم به شدت دلشکسته می‌شود.
نگار هم در پیشبرد اهدافش یعنی بدنام کردن زبا و فراری دادن صبا موفق شده است. باقیمانده کار هم توسط ظفر انجام می‌شود. او به متین رشوه می‌دهد تا وقتی زبا در خانه تنها است با او در اتاقش باشد. نقشه به درستی پیش می‌رود و جنید سر بزنگاه از راه می‌رسد. باوجود اینکه زبا تمام تلاشش را می‌کند تا بی گناهی‌اش را اثبات کند نقشه‌های ظفر و نگار به نتیجه می‌رسد و جنید، زبا را طلاق می‌دهد. روز بعد از طلاق، جسد زبا در سرویس بهداشتی پیدا می‌شود و دلیل مرگ او هم خونریزی مغزی اعلام می‌شود و ماموریت به انجام رسیده است.

حالا نگار به سمت تیمور که دل شکسته است می رود. نگار آرام آرام، تیمور را با نیرنگ‌هایش از غم و اندوه بیرون می‌آورد و او را هم شبیه خودش می‌کند. اگرچه جنید به طرز خیلی بدی از ضربه از دست دادن همسرش رنج می‌برد، اما نگار اصلا به او اهمیت نمی‌دهد. تمام توجه او معطوف به تیمور است و سعی می‌کند وارد خانواده تیمور شود و بیشتر با آنها معاشرت کند. مادر تیمور، شاما(سمینا پیرزادا) زنی مهربان و دلسوز است. باوجود اینکه نگار در گذشته رفتار بدی با او داشته اما شاما او را می‌پذیرد. سولها (مهوش قریشی) خواهر بزرگتر تیمور هم درست مانند مادرش یک خانم بی آلایش است اما سادگی او بیش از حد است تاجایی که خوب را از بد تشخیص نمی‌دهد. درواقع به زبان ساده، می توان گفت به لحاظ فکری نابالغ است. درمقابل، بتول، خواهر کوچکتر تیمور دختری باهوش، آزادی خواه و حساس است که به راحتی متوجه تمایلات نگار می شود.
تیمور تاحدودی به نگار علاقه پیدا می‌کند. ظفر برای ازدواج آنها شروطی دارد که از جمله آن ازدواج بتول با جنید است اما بتول دوست ندارد با جنید که شکسته دل است و بعد از مرگ همسرش بد اخلاق شده و به مشروبات الکلی روی آورده ازدواج کند. نگار به پدرش قول می‌دهد بعد از آنگه با تیمور ازدواج کند کاری می‌کند که بتول با جنید ازدواج کند و ظفر هم حرف نگار را می‌پذیرد.

در شب ازدواج، تیمور به نگار می‌گوید که خانواده‌اش برای او اهمیت خاصی دارند و او هم باید به خانواده‌اش اهمیت بدهد و آنها برایش اولویت داشته باشند. از آنجایی که این خواسته تیمور، مخالف میل نگار است او آشفته می‌شود و با اشارات سر و دست مقاومت میکند و حالا انگیزه اصلی نگار رها شدن از دست خانواده تیمور است. او از رفتار مطیع شاما به نفع خود استفاده می کند. نگار شاما را مجبور می‌کند تا از تیمور فاصله بگیرد تا تیمور زمانی بیشتری را کنار او سپری کند و شاما هم که سعادت و خوشبختی تیمور را در خواسته نگار می‌بیند، از او دوری می‌کند. درابتدا تیمور نسبت به رفتارهای عجیب و غریب مادرش معترض می‌شود اما بعدا آن را به عنوان یک واقعیت می‌پذیرد اما نگار اجازه نمی‌دهد این شمع به این راحتی آب شود….

بیوگرافی بازیگران سریال نفرت پنهان

بیوگرافی اوشنا شاه بازیگر نقش «نگار»

اوشنا شاه یکی از بازیگران سرشناس پاکستانی است که در سینما و تلویزیون پاکستان فعالیت می‌کند. او ۱۲ فوریه سال ۱۹۹۰ میلادی در کراچی پاکستان متولد شده است. اوشنا بزرگ شده کانادا است. او دختر بازیگر کهنه کار، عصمت طاهرا و خواهر ایرزا غزل است. او علاوه بر بازی در زمینه نویسندگی هم فعالیت دارد. او فعالیت هنری خود را در سال ۲۰۱۳ با سریال «Mere Khwabon Ka Diya» آغاز کرد اما اولین موفقیت او با سریال «Bashar Momin» در سال ۲۰۱۴ رقم خورد. او با بازی در نقش اصلی سریال‌های متعددی همچون «Duaa»، ‌«Neelam Kinaray»، «Ab Kar Meri Rafugari» و… به شهرت و محبوبیت رسید. او در سال ۲۰۱۸ به خاطر بازی در نقشی منفی در سریال « Balaa» جایزه بهترین بازیگر نقش منفی را از جشنواره Hum Award دریافت کرد. او در سال ۲۰۱۶ در اولین اثر سینمایی‌ خود به نام « Teri Meri Love Story» بازی کرد که نقش اصلی فیلم را ایفا می کرد و بعد از آن در اولین فیلم کمدی آنلاین پاکستان به نام « Oye Kuch Kar Guzar» بازی کرد. اوشنا مجرد است و ازدواج نکرده است.

بیوگرافی بلال عباس خان بازیگر نقش تیمور

بلال عباس خان یک بازیگر جذاب و خوش چهره پاکستانی است که فعالیت هنری خود را با سریال «سایه دیواری هم نیست» در سال ۲۰۱۶ آغاز کرد. او متولد ۴ ژوئن سال ۱۹۹۴ میلادی در کراچی است. دوران ابتدایی را هم در همان جا خواند و بعد از آن به یک مدرسه شبانه روزی، مردسه لارنس فرستاده شد. پدر او به عنوان پردازنده سیگنال دیجیتال فعالیت می کرد و مادرش طراح داخلی است. دو برادر و یک خواهر دارد. به طور رسمی در رشته بازیگری تحصیل کرده و به طور رسمی در سال ۲۰۱۶ فعالیت بازیگری را آغاز کرد واز آن موقع تاکنون در سریال‌های متعددی از تلویزیون پاکستان بازی کرده است. «Cheekh»، «Cheekh» ، «Aik Jhooti Love Story» آخرین سریال هایی هستند که این بازیگر جوان و جذاب پاکستانی در آنها ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی اسد صدیقی بازیگر نقش جنید

اسد صدیقی یک بازیگر پاکستانی است. او در حالی که در حال تحصیل در رشته MBA بود فعالیت بازیگری را آغاز کرد. او برادر زداده ادنان صدیقی بازیگر برجسته و شناخته شده است. اسد صدیقی در آثار تلویزیون متعددی ایفای نقش کرده است. برخی از سریال های او عبارتند از: گمراه، خدا داره می بینه، شکوه، آذر کی آئگی بارت، صنم، تاوان و …

و بیشتر به خاطر بازی در نقش آنتاگونیست در سریال « Surkh Chandni» به شهرت رسید. موضوع این سریال درمورد قربانیان حملات اسیدپاشی است. اسد صدیقی با فیلم « Chhalawa» وارد سینما شد و در آن در مقابل همسر واقعی‌اش زارا نور عباس قرار گرفت. اسد و زارا که هر دو بازیگر هستند در سال ۲۰۱۷ باهم ازدواج کردند. اسد متولد ۱۵ آپریل سال ۱۹۸۷ میلادی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا