سریالسریال‌ایرانی

سینا مهراد بازیگر نقش حامد تهرانی در سریال آقازاده کیست؟ + بیوگرافی و عکس

سینا مهراد بازیگر نقش حامد تهرانی در سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی همچنین عکس و بیوگرافی سینا مهراد و نکاتی از زندگی شخصی این بازیگر. سینا مهراد (سهیلی) بار دیگر در نقش حامد تهرانی این بار در سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی ظاهر شده است. او پیشتر در سریال پدر نیز همین نام را داشت.

سینا مهراد در سریال آقازاده
سینا مهراد در سریال آقازاده

سینا مهراد در سریال پدر در این سریال نقش تک پسر خانواده را ایفا می کرد که مهدی سلطانی در نقش پدر و لعیا زنگنه در نقش مادر او حضور داشتند. او در این سریال نقش هم کلاسی ریحانه پارسا را ایفا می کرد که در ادامه داستان با علاقه پیش آمده بینشان با یکدیگر ازدواج کردند اما نقش او به گونه ای بود که در پایان داستان مرد. به نظر می‌رسد این یک تدبیر از سوی سازندگان برای یادآوری آن شخصیت و استفاده از محبوبیت آن مجموعه باشد.

گفتنی است سینا مهراد برادر کوچک تر ساعد سهیلی است. سینا متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۰ می باشد و هم اکنون ۲۸ سال دارد، مجرد می باشد و تاکنون ازدواج نکرده است.

سینا مهراد فرزند سعید سهیلی کارگردان سینما و برادر ساعد سهیلی است. او بعد از ورود به دنیای بازیگری تصمیم گرفت که از نام “سینا مهراد” برای خود در آثار سینمایی و تلویزیونی استفاده کند.

امین تارخ، مهدی سلطانی، امین حیایی، جمشید هاشم پور و کامبیز دیرباز دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آنها در «آقازاده» با طراحی، نگارش و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی قطعی شده است.


بیشتر بخوانید:

اسامی بازیگران سریال آقازاده ساخته حامد عنقا همراه عکس

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا