تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

واکنش کاربران فضای مجازی به مرگ مهراد در سریال از یادها رفته

مجله اینترنتی کولاک : رضا یزدانی خواننده محبوب ایرانی چندی پیش به بازی خود در سریال از یادها رفته در نقش مهراد پایان داد و برای همیشه از طرفداران مهراد در از یادها رفته خداحافظی کرد  .

خواهر مهراد در سریال از یادها رفته
خواهر مهراد در سریال از یادها رفته

متاسفانه طرفداران مهراد در سریال از یاد ها رفته مرگ غم انگیز شخصیت محبوب شان را از قاب شبکه یک سیما تماشا کرند و حالا بسیاری از مخاطبان این سریال از تماشای ادامه ی قصه دلزده شده اند .

رضا یزدانی پس از پایان کار مهراد در سریال از یاد هارفته پستی با مضمون خداحافظی از دوستدارانش در از یادها رفته منتشر کرد و برای همیشه ا ز عاشقان مهراد خداحافظی کرد .

با مرگ مهراد موج انتقادات کابران فضای مجازی به سمت پیج اینستاگرامی سریال  و عوامل از یاد هارفته سرازیر شد ؛ در ادامه چکیده ای از واکنش های مردم به فوت مهراد در سریال از یاد ها رفته را بخوانید :

مرگ مهراد به تنهایی اتفاق بدی محسوب نمی شود ؛ اما اگر دوباره قرار باشد همان بازی های مسخره صداسیما  ی ایران تکرار شود و با فلسفه ها وکلیشه های تکراری قصه های ایرانی مواجه باشیم قطعا ادامه ی این سریال ارزش تماشا نخواهد داشت .

حالا که مهراد مرده باید روند قصه همچون سابق شود و خط داستانی مسیر خود را طی کند ؛ دلیلی ندارد وقفه ای بلند مدت در اوج سریال ایجاد شود که شاید در این زمان کوتاه مخاطبان بیشتری برای تماشای سریال جذب شوند .

نظریه ای وجود دارد که احتمال می دهد مهراد زنده است یعنی مهراد و سریال از یادها رفته را بسیار شبیه  سریال پدر و شخصیت حامد می داند که لیلی را رها کرد و آخر سرهم معلوم نشده زنده است یا مرده و تنها خاصیتی که داشت هزاران سوال بی جواب در ذهن تماشاگرانش باقی گزاشت .

اگر قرار باشد در از یادها رفته  قصه ای همچون پدر تماشا کنیم قطعا روز به ورز شاهد ریزش تماشاگران از یادها رفته  خواهیم بود و کار به جایی خواهد رسید که این سریال دیگر یک بیننده هم نخواهد داشت .

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا