موسیقیموسیقی ایران

ویدیو اجرای زنده شهاب مظفری در برنامه فرمول یک ؛ شنبه ۲۴ اسفند + دانلود

ویدیو اجرای زنده شهاب مظفری در برنامه فرمول یک ؛ شنبه ۲۴ اسفند ۹۸ به همراه دانلود این ویدیو با کیفیت بالا شهاب مظفری آهنگ فرهاد را بازخوانی کرد. شهاب مظفری در برنامه زنده فرمول یک شبکه ۱ سیما که با اجرای علی ضیا شنبه شب ۲۴ اسفند ما روی آنتن رفت، آهنگ کوچه (شبانه) زنده نام فرهاد مهراد را بازخوانی کرد. شهاب مظفری خواننده جوان پاپ این آهنگ را به صورت زنده اجرا کرد.

دانلود اجرای زنده شهاب مظفری

شهاب مظفری ۷ اردیبهشت سال ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. او پس از اتمام تحصیلات ابتدایی و متوسطه، در رشتهٔ کامپیوتر وارد دانشگاه شد؛ و به خاطر علاقه‌مندی به موسیقی همزمان فعالیت خود را در این زمینه علاوه بر ادامهٔ تحصیلات ادامه داد. اولین آهنگ او با ترانه و آهنگسازی خودش با نام «از وقتی رفتی» در سال ۱۳۸۷ منتشر شد.

اجرای زنده شهاب مظفری
اجرای زنده شهاب مظفری

ساز حرفه‌ای او پیانو است که از کودکی یادگیری آن را آغاز کرده و همچنین گیتار کلاسیک نیز از سازهایی است که وی توانایی نواختن آن را دارد. وی در سال ۱۳۹۶ به یک خواننده مجاز تبدیل شد و برای پخش آثارش مجوز دریافت کرد. اولین کنسرت او در ۱۴ تیر ۱۳۹۶ و در دو سانس، در سالن همایش میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

این در حالی بود که فروش بلیت‌های این کنسرت از ساعت ۱۴ یک تیر شروع شد و در مدت ۲۴ ساعت همه بلیت‌های هر ۴ سانس به فروش رفت. وی تاکنون چندین تک‌آهنگ و تنها یک آلبوم منتشر کرده که آن هم «تورو خواب دیدم» نام دارد که در سال ۱۳۹۱ با برنامه‌ریزی مجید دمیرچی و تهیه کنندگی هادی دمیرچی منتشر شد.


 شهاب مظفری در فرمول یک – شنبه ۲۴ اسفند ۹۸

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا