سریالسریال‌ایرانی

سرنوشت تمامی نقش ها در قسمت آخر سریال ستایش ۳

سریال ستایش ۳ امشب ۷ آبان ۹۸ به ایستگاه آخر می رسید و سرنوشت نقش ها در این مجموعه جذاب و دوست داشتنی روشن خواهد شد.

واکنش ها به مرگ حشمت فردوس در سریال ستایش ۳

حاج آقا در این مجموعه یک نقش مثبت و کارآمد بود؛ او ابتدا با قضاوت های نابجایش نسبت به ستایش مورد انتقاد مردم قرار گرفت اما با گذشت زمان دید بد مردم نسبت به او عوض شد و در میان کارکتر های خوب سریال ستایش ۳ قرار گرفت.

عکس های پشت صحنه قسمت آخر سریال ستایش ۳

مهدی و ستایش در این مجوعه مظلوم ترین بودند؛ ستایش برای رسیدن به عشقش و ازدواج با مهدی تقاص زیادی داد و بی مهری محبت را به جان خرید اما به هرحال اکنون مهدی و ستایش در این مجوعه با یکدیگر زندگی می کنند و روزگار آرامی دارند.

پیش بینی شده در قسمت آخر سریال ستایش ۳ رابطه مهدی و حشمت فردوس نیز بهبود یاید.

عکس های پشت صحنه قسمت آخر سریال ستایش ۳

رعنا یکی از نقش های پر چالش سریال ستایش است؛ اضطراب های زیادی برای سرنوشت رعنا در قسمت آخر سریال ستایش ۳ وجود دارد و بسیاری از تماشاگران سریال ستایش نگران کشته شدن رعنا در قسمت آخر سریال ستایش ۳ هستند.

رعنا در سریال ستایش ۳
رعنا در سریال ستایش ۳

صفایی پدر پری سیما است که شب گذذشته با دستان خودش دخترش را کشت؛ در قسمت پایانی سریال ستایش ۳ مشخص خواهد شد که آیا صفایی راهی حبس اید می شود یا اعدام خواهد شد.

بازیگر سریال ستایش
بازیگر سریال ستایش

اما دوست داشتنی ترین دونفره سریال ستایش ۳ خانم بزرگ و فردوس هستند که قرار است در قسمت آخر سریال ستایش ۳ اتفاقات خوبی برای این دو نفر بیفتد و ازدواج این دونقش دوست داشتنی را تماشا کنیم .

آقا محمد سریال ستایش نوه حشمت فردوس قرار نیست که در قسمت پایانی ستایش ازدواج کند ؛ اما جوانه های عشق او به دختر عموی کوچکش هنوز پابرجاست  در فصل بعد عروسی او با دختر عمویش را تماشا خواهیم کرد.

محمد و حشمت فردوس در سریال ستایش ۳
محمد و حشمت فردوس در سریال ستایش ۳

پرونده پری سیما نیز شب گذشته بسته شد و با شلیک یک گلوله از سوی پدرش به سمت قلبش برای همیشه  دنیا را از کثیفی های وجودش پاک کرد.

آیا پری سیما در سریال ستایش اموال حشمت فردوس را پس می دهد؟

انیس عروس ناخلف حشمت فردوس بود که عاقلی کرد و با زدن یک تماس به موقع به حشمت فردوس او را از خطر پیش رویش آگاه کرد؛ رابطه انیس و حشمت در قسمت پایانی سریال ستایش ۳ درست خواهد شد .

نازگل و مرتضی هنوز پیگیر پرونده آقای فردوس هستند و سربلند از این چالش بیرون خواهند آمد و تمام مال و اموال حشمت فردوس را پس می گیرند.عکس های پشت صحنه قسمت آخر سریال ستایش ۳

و در پایان عزت زن حمید نیز با وجود اینکه می دانست  همسرش  به او خیانت کرده بود؛ اما از او جدا نمی شود و به پایش می ماند.

عکس های پشت صحنه قسمت آخر سریال ستایش ۳

پرونده سریال ستایش اینجا بسته نمی شود این قصه تا زمان ساخت فصل چهارم هنوز ادامه دارد…..

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا