تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

پخش فصل جدید شکرستان با صدای شهاب حسینی در نوروز ۹۸+زمان دقیق پخش و تکرار

مجله اینترنتی کولاک: مجموعه انیمیشن شکرستان با روایت مرحوم مرتضی احمدی گره خورده بود. در فقدان این هنرمند، شهاب حسینی بازیگر مطرح سینما صداپیشگی را در فصل جدید شکرستان به عهده می گیرد و با روایت هایش داستان را جلو می برد.

 

فصل جدید شکرستان ( شکرستان ۹۸) قرار است در ۱۰۰ قسمت ساخته شود و زیر نظر گروه نویسندگان در حال نگارش است. ۱۳ قسمت از این مجموعه برای نوروز ۹۸ آماده می شود و از روز اول فروردین از شبکه نسیم روی آنتن خواهد رفت.

فصل جدید انیمیشن «شکرستان» به تهیه‌کنندگی مسعود صفوی این روزها در مرکز صبا در حال آماده سازی است. قرار است این مجموعه در شب‌های نوروز، ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه «نسیم» روی آنتن برود.

صفوی تهیه کننده شکرستان درباره ادامه حضور شهاب حسینی در این مجموعه به‌عنوان راوی، پس از اتمام پخش قسمت‌های نوروزی هم گفت: فعلاً همکاری در این ۱۳ قسمت خواهد بود و بعد از آن برای ادامه همکاری مذاکره خواهیم داشت.

شهاب حسینی که با اجرای برنامه تلویزیونی «اکسیژن» فعالیت حرفه‌ای در دنیای تصویر را آغاز کرد و بعدها با حضور در سریال‌هایی همچون «پس از باران» و «پلیس جوان» چهره شد، در سال‌های اخیر یکی از چهره‌های مطرح سینما بوده و کمتر در قاب تلویزیون حضور داشت.

«شوق پرواز» شاخص‌ترین حضور متأخر شهاب حسینی در تلویزیون محسوب می‌شود. شهاب حسینی پیش از این به‌عنوان راوی با آثاری همچون مستند «کربلا جغرافیای یک تاریخ» به کارگردانی داریوش یاری و نیز آیتم قرائت وصیت‌نامه شهدا در برنامه سحرگاهی شبکه یک همکاری داشته است.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا