تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

چرا نقش “آهو” با بازی نیکی نصیریان در سریال بانوی عمارت کوتاه شد؟

مجله اینترنتی کولاک: آهوی بانوی عمارت با بازی نیکی نصیریان که نقش محوری و قابل توجهی هم هست، ترکیب شیطنت های دوران نوجوانی و سنگینی آن فضای تاریخی را در کنار هم دارد و نیکی نصیریان در کنار بازیگران شناخته شده این مجموعه که اکثرا تجربیات تئاتری هم دارند، بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است.

 

نیکی نصیریان در خصوص نقش “آهو” درسریال بانوی عمارت  مصاحبه ای با یکی از خبرگزاری ها انجام داد که می خوانید:

 

آقای حمیدنژاد کارگردان این مجموعه شما را براساس بازی تان در دوران کودکی در مجموعه بزنگاه دریاد داشتند و برای این نقش انتخاب کردند یا در این مدت نقش آفرینیدیگری هم از شما در عالم هنردیده بودند؟

من توسط دستیار کارگردان پروژه به ایشان معرفی شدم و ایشان با پرس وجو و آشنایی قبلی که از بازی ام داشتند، این نقش را به من محول کردند.

 

تعریفی که ابتدا از شخصیت آهو به شما ارائه دادند، همین چیزی است که اکنون در مجموعه می بینیم؟ چون گویا قرار بوده آهو شخصیت اصلی مجموعه باشد و نام اولیه سریال هم همین بود…

بله؛ دقیقا. سریال ابتدا آهو نام داشت و قرار بود این شخصیت نقش اصلی اش باشد. اما بعد که بازیگران دیگر کار را انتخاب کردند، نقش آهو کوتاهتر شد و نام مجموعه را هم بانوی عمارت گذاشتند.

 

و از این بابت ناراحت نشدید؛ چون درست است که الان هم بازی تان به خوبی دیده شده و به چشم آمده، اما اگر نقش اول مجموعه بودید این موفقیت و دیده شدن مضاعف میشد؟

طبیعتا ناراحت شدم. البته الان هم بازخوردها خیلی خوب است و از این بابت رضایت دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا