علم و تکنولوژی

چگونه بدون فیلترشکن از نرم افزار تلگرام استفاده کنیم؟

چگونه بدون فیلترشکن از نرم افزار تلگرام استفاده کنیم؟ استفاده از تلگرام بدون فیلتر به همراه توضیحات کامل عکس و اطلاعات تکمیلی در این مطلب. با فیلتر شدن نرم افزار تلگرام، ورود به این برنامه امکان ناپذیر شده است. این روزها تنها با داشتن یک فیلتر شکن می توانیم تلگرام را باز کنیم و به کارهای روزمره خود برسیم.

بدون فیلترشکن از نرم افزار تلگرام
بدون فیلترشکن از نرم افزار تلگرام

قبلا در مطلبی در خصوص نحوه باز کردن تلگرام بدون فیلترشکن توضیحاتی داده بودیم. از آنجا که آن راه در برخی موارد جواب نمی دهد، بر آن شدیم تا روش دیگری برای حل این مشکل طرح کنیم.

می دانیم استفاده دائم از برخی فیلترشکن ها ممکن است به گوشی های موبایل آسیب برساند. همچنین برای کسانی که در طول روز خریدهای مکرر اینترنتی انجام می دهند و یا از نرم افزارهای تاکسی اینترنتی استفاده می کنند، توصیه شده تا از فیلترشکن استفاده نکنند.

به همین منظور ۲ راهی که برای کاربران در نظر گرفته ایم می تواند به باز شدن نرم افزار تلگرام بدون فیلترشکن کمک کند. برای این منظور مراحل زیر را به ترتیب باید انجام دهید:

راه اول

بخش تنظیمات (setting) تلگرام
بخش data & Storage
گزینه اخر proxy setting
با تغییر سرور تلگرامتون به
۱۰۴٫۲۳۷٫۲۵۵٫۵۵
و پورت به
۱۱۸۰

▫️▫️ بعد از اعمال تغییرات برنامه تلگرام ببندید و دوباره باز کنید، یا درصورت کار نکردن گوشیتون رو خاموش روشن کنید.

حالا از تلگرام بدون فیلتر لذت ببرید.

راه دوم

این امکان جدید تلگرام مبتنی بر پروتکل MTProto است. کاربران از پروکسی‌های جدید عرضه شده بهره گرفته و تلگرام به نحوی تنظیم شده است که با یک کلیک می‌تواند به آن وصل شود. تلگرام در اکانت رسمی خود در توییتر امنیت انتقال داده‌ها در این روش را تضمین کرده است.

۱- برای استفاده از این امکان نخست باید نسخه تلگرام شما به روز باشد. برای برخورداری از آخرین نسخه، پیام‌رسان تلگرام خود را آپدیت کنید.

برای اندروید نسخه ۴.۸.۹

برای تلگرام دسکتاپ نسخه ۱٫۲٫۲۴ alpha (تلگرام دسکتاپ را از اینجا دریافت کنید)

و برای سیستم‌های مبتنی بر آی‌او‌اس نظیر آیفون و آیپد نسخه Telegram X IOS alpha 5.0.3

۲- با فیلترشکن به تلگرام متصل شوید و این کانال را باز کنید: https://t.me/MTProtoProxies

۳- فیلترشکن خود را ببندید.

۴- روی جدیدترین لینک موجود در کانال کلیک کنید و گزینه connect to proxy را انتخاب نمایید. اکنون باید تلگرام شما بدون فیلترشکن شروع به کار کند. اگر لینکی با اختلال و قطعی همراه بود لینک‌های قبلی را امتحان کنید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. من تمام کار هایی که شما گفتید رو انجام دادم ولی همش میزنه connecting to proxy از تلگرام خارج شدم نشد گوشیم رو خاموش روشن کردم بازم نشد
    لطفا بگید من باید چیکار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا