گفتگو

گفتگو با یوسف تیموری بازیگر سریال زوج یا فرد: اتفاقات خوبی در راه است

مجله اینترنتی کولاک: یوسف تیموری که بیشتر  در سریالهای طنز ایفای نقش می‌کند، درباره تکراری نبودن نقش‌های خود در مجموعه‌های نوروزی مطالبی را بیان  کرد.

یوسف تیموری

بازیگر سریال نوروزی «زوج یا فرد» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی مهران مهام در پاسخ به این پرسش ایسنا که آیا این سریال می‌تواند موفقیت سریال‌های طنز تلویزیون را تکرار کند؟ اظهار کرد: این مجموعه با کارهای قبلی کاملاً متفاوت است. متأسفانه در ارتباط با کار مجموعه «پنچری» اتفاقی که افتاد این بود که کارگردان تمام قسمت‌های فیلمنامه را دستکاری و خراب کرد. روز آخر ما متوجه شدیم که کار چه تغییراتی کرده است اما در شرایطی بودیم که کار باید ساخته می‌شد؛ چرا که به دقیقه ۹۰ رسیده و قراردادها را هم بسته بودیم. جای فکر کردن هم نبود. به همین جهت پای کار ایستادیم اما از سوی کارگردان در بخش فیلمنامه بسیار کم‌لطفی شد.

تیموری با بیان اینکه طنز سریال «زوج یا فرد» کاملاً مشخص است، درباره کاراکتر خود گفت: نقشی که من ایفا می‌کنم موقعیتی کمدی دارد. در این سریال من نقش پسر مرجانه گلچین را ایفا می‌کنم. مهران غفوریان نیز در نقش دایی به ایفای نقش می‌پردازد و به طور کلی قصه موقعیت کمدی دارد.

این بازیگر با اشاره به بازی با مهران غفوریان در مجموعه‌های نوروزی به تیم بازیگران این سریال اشاره کرد و گفت: با مهران غفوریان که پیش از این چندین کار داشته‌ایم اما با هدایت هاشمی اولین بار است که همکاری می‌کنم. در واقع تنها تفاوت کار ما حضور هدایت هاشمی است.

او درباره نقش خود یادآور شد من کاراکتر فرهاد را ایفا می‌کنم. فرهاد در یک بدشانسی‌هایی می‌افتد که فرشید (دایی‌اش) که مهران غفوریان نقش آن را ایفا می‌کند، باعث این اتفاقات می‌شود. در ادامه راه مهران غفوریان می‌خواهد درصدد حل مشکلات بربیاید که این مشکلات با اتفاقات کمدی همراه خواهد بود.

تیموری سپس درباره مجموعه‌های طنز تلویزیون گفت: در حال حاضر چندین کار کمدی برای تلویزیون ساخته می‌شود که حال و هوای خوبی دارد. از آنجایی که کمی اقتصاد تلویزیون بهتر شده است اتفاقات خوبی در راه است. عمده مشکلاتی که در سال‌های گذشته داشتیم به مشکلات کمبود بودجه برمی‌گردد. مهمترین اتفاق در سال ۹۷ ساخت همین کارهای طنز است که امیدواریم با کیفیت بهتری برای مردم تولید شود. آرزوی سلامتی و شادی برای مردم عزیز ایران و به ویژه آبادانی‌ها که همشهری خودم هستند دارم.

حتما بخوانید :

ماجراهایی که در قسمت آخر سریال زوج یا فرد رخ می دهد بدون سانسور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا