سریالسریال خارجی

اسامی بازیگران سریال ترکی حلقه + معرفی نقش ها | خلاصه داستان سریال ترکی حلقه Halka

اسامی بازیگران سریال ترکیه ای حلقه + معرفی نقش ها همچنین خلاصه داستان سریال ترکی حلقه Halka به همراه اطلاعات تکمیلی درباره این سریال در این مطلب. کارگردانی سریال ترکی حلقه بر عهده ولکان کوچاترک Volkan Kocaturk است. سریال ترکیه ای حلقه Halka در ژانر درام و اکشن و در سال ۲۰۱۸-۲۰۱۹ توسط شرکت Es Film تولید شده است. نویسندگان این مجموعه Aziz Tuna C و Selim Bener و Ali Demirel می باشند

بازیگران سریال ترکی حلقه
بازیگران سریال ترکی حلقه

 

معرفی نقش ها

Hande Ercel as Mujde Akay هانده ارچل در نقش مژده آکای

Serkan Cayoglu as Cihangir Tepeli سرکان چای اوغلو در نقش جینگیر تپلی

Kaan Yildirim as Kaan Karabulut کان ییلدیریم در نقش کان کارابولوت

Hazal Subasi as Bahar Berkes هازال سوباشی در نقش بهار برکس

Nazan Kesal as Humeyra Karabulut نازن کسال در نقش حمیرا کارا بولوت

Ahmet Mumtaz Taylan as Cemal Sandikci احمد ممتاز تایلان در نقش کمال سندیکجی

سایر بازیگران

Burak Sergen as Ilhan Tepeli

Funda Ilhan as Gulay

Erdal Yildiz as Terzi

Umut Karadag as Iskender Akay

Sehsuvar Aktas as Vekilharc

Deniz Sen Hamzaoglu as Adem

Ugur Tasdemir as Halit

Dilan Telkok as Irem

Mehmet Yilmaz Ak as Cagatay Erkmen

Banu Fotocan as Nurten

خلاصه داستان

داستان حلقه در مورد یک سازمان مافیایی است که تمام کارهای غیرقانونی ترکیه را کنترل می کنند. آنها از قدرت گرفتن یکی از اعضایشان واهمه دارند. برای همین اگر یکی از اعضا قدرت بگیرد، او را از میان بر می دارند. دو جوان به اسم کاعان و جهانگیر وارد یک عملیات انتقام بزرگ می شوند و …

در سال ۱۹۹۳، نوزاد ۱۰ ماهه مردی به اسم ارن کارابلوت دزدیده می شود. دزدها در ازای مبلغ زیادی، با ارن قرار گذاشته تا بچه را به او تحویل بدهند. وقتی که ارن سر قرار می رود، چند فرد مسلح و یک ماشین به او حمله کرده و ماشین با ضرباتش، ماشین ارن را از طبقه بالای انبار به پایین پرت میکند. ماشین چپ کرده و ارن بیهوش می شود. سپس آن افراد مسلح نزدیک می آیند و ارن را با شلیک گلوله میکشند.

آنها پولها را برداشته و بچه را پشت ماشین گذاشته اند. در زمان حال، در اداره پلیس، مدیر در حال بررسی پرونده با نشان دادن مستندات آن به زیر دستان خود است.او میگوید که بچه عوض شده بود، ولی زن ارن، حقیقت را نگفت و بچه غریبه را بزرگ کرد. علت روی کار آمدن دوباره این پرونده این است که کارن کارا بلوت، پسر ارن کارابلوت که مادرش او را بزرگ کرده، به جرم دزدی در زندان است و جدیدا یک سی دی فیلم برای او در زندان ارسال شده است که داخل آن، صحنه درگیری و مرگ پدرش قرار دارد. یک نفر که گویا با عاملان حادثه دشمنی دارد، آنها را لو داده و خطاب به کارن میگوید که او باید قاتل پدرش را پیدا کرده و بکشد.

مدیر پلیس میگوید که آن سه فرد، افرادی خلافکار از باندهای مافیایی هستند و آنها باید بتوانند با استفاده از کارن، آنها را پیدا کنند. مدیر به همراه بهار، یکی از همکاران پلیس، سراغ کارن در زندان می روند و به او می‌گویند که از فیلمی که برایش ارسال شده مطلع هستند. آنها به کارن پیشنهاد همکاری میدهند تا او را از زندان آزاد کنند و سراغ ایلهان تپلی، کسی که قاتل پدرش بوده برود و اعتماد او را جلب کند تا آنها بتوانند دستگیری او را فراهم کنند. کارن در بین پرونده‌، عکس دیگری میبیند که مدیر میگوید او پسر تپلی، جهانگیر است و او باید اعتماد او را نیز جلب کند. جهانگیر داخل ماشین خود در حال حرکت به سمت هتل است. او که شنیده است هاکان دختری را به هتل آورده و آن دختر مرده است، به آنجا می رود تا آثار اتهام هاکان را از بین ببرد.

او داخل ماشین، متوجه یک بسته می شود و آن را کنار میگذارد. در هتل، جهانگیر متوجه می شود که آن دختر زنده است و از هاکان کلافه می شود. سپس به سمت خانه پدر و مادرش می رود. ایرم، نامزد جهانگیر از این که او به ایرم اهمیت نمی‌دهد عصبی است و با جهانگیر بحث میکند. کمی بعد، تپلی آمده و در مورد فروختن هاکان به قطری ها با جهانگیر صحبت میکند تا از شر او و کارهایش راحت شوند. جهانگیر به خانه خودش برمیگردد. او بسته را باز کرده و فیلم سی دی را نگاه میکند. فیلم دقیقا همان فیلمی است که برای کارن در زندان فرستاده شده بود. در فیلم به جهانگیر گفته می شود که پدر اصلی او تپلی نیست و در واقع ارن بوده که به دست تپلی کشته شده است. جهانگیر متعجب می شود و به فکر فرو می رود.

اسامی بازیگران سریال ترکی حلقه
اسامی بازیگران سریال ترکی حلقه

بیوگرافی بازیگران

باتوهان اکشی ( Batuhan Eksi ) متولد ۱۳ اکتبر ۱۹۹۰ در استانبول است. وی با حضور در سریال ” دستم را رها نکن ” در نقش تارک و همچنین سریال ” مادر سحرآمیز من ” توانسته است تا حدودی شناخته شود. باتوهان اکشی ( Batuhan Eksi ) در حال حاضر مجرد می باشد و ۱۸۶ سانتی متر قد دارد. اطلاعات بیشتری از وی منتشر نشده است.

سرکان چای اوغلو در نقش جینگیر تپلی

سرکان چای اوغلو زاده شده در (سال ۱۹۸۷ ، ۱۳ مه ، آلمان)، بازیگر، مدل و مانکن اهل ترکیه است. او به دلیل بازی در سریال پرطرفدار و معروف فصل گیلاس با نقش افرینی ایاز دینچر به شهرت رسید. همچنین او در سریال عشق زندگیم ۲۰۱۶ با هانده دوغاندمیر بازیگر سریال در انتظار آفتاب بازی کرده که طرفداران زیادی داشت. درحال حاضر نیز در سریال حلقه که از شبکه trtپخش میشود مشغول کار است . این سریال از ۲۰۱۸ شروع به تولید شد که تولید ان هنوز ادامه داره وسرکان اولین بازیگرانی است که سناریو این سریال را خوانده .در این سریال هانده ارچل ,کان ییدلیریم پارتنر او هستند. سرکان در دانشگاه کشور آلمان در رشته اقتصاد فارغ التحصیل شد.به زبان ترکی مسلط است. سرکان در سریال عشق زندگیم سال ۲۰۱۶ در نقش دمیر با بازیگر هانده دوغان دمیر ایفای نقش کرد وی ۱۸۸ سانتی متر قد دارد و در حال حاضر مجرد می باشد.

کان ییلدیریم در نقش کان کارابولوت

کاان ییلدیریم در ۲۴ دسامبر ۱۹۸۶ در استانبول ترکیه متولد شد. این بازیگر در سریال های متعدی همچون Insanlik Sucu (2018)، Bölük (2017) و Adi Mutluluk (2015)  بازی کرده است.  وی در ۱۴ ماه مه سال ۲۰۱۶ با Ezgi Eyüboglu ازدواج کرد و در سال ۲۰۱۹ از یکدیگر به دلایل نامعلومی از هم جدا شدند. ازگی همسر سابقش در واکنش به جدایی با کان  گفته است تصمیمی بود که هر دو نفر به نتیجه آن رسیدیم !کان ۱۸۰ سانتی متر قد دارد.

هانده ارچل در نقش مژده آکای

هانده ارچل Hande Erçel در تاریخ ۲۳ نوامبر سال ۱۹۹۳ در منطقه زیبای باندیرما (Bandırma) شهر بالیکسر (Balıkesir) ترکیه بدنیا آمد. منطقه باندیرما در ترکیه به شهری معروف اســت که آنجا دختران زیبایی دارد!وی در سال ۲۰۱۲ در مسابقات زیبایی در کشور آذربایجان شرکت کرده بود و در این مسابقات به عنوان دومی دست یافت.هانده بازی در سریال مدرسه دیوانه (Çılgın Dershane) مورد توجه مردم قرار گرفت و مشهور شد.البته وی قبل از این سریال، در سریال درخت زندگی (Hayat Ağacı) که از شبکه تی ار تی پخش شده بود نقش آفرینی کرده بود.

هانده در سریال Çılgın Dershane کارکتر مریم را بازی کرده بود.اما نقطه عطف و اوج کارنامه هنری او را میتوان به سریال دختران آفتاب نسبت داد.در این سریال وی در نقش سلین حضور داشت و بازی در این نقش باعث شد تا به شهرت فراوانی برسد. هانده ارچل در سال ۲۰۱۶ در سریال عشق حرف حالیش نیست (Aşk Laftan Anlamaz) در مقابل بوراک دنیز بازی کرده بود. و در سال ۲۰۱۷ در سریال مروارید سیاه (Siyah inci) در نقش هازال بازی کرده اســت. اســتایل و میمیک صورت هانده ارچل یکی از عوامل موفقیت وی در امر مدلینگ اســت.

بسیار معتقدند هانده سیمایی کاملا ترک گونه دارند و نمونه زیبای یک دختر ترکیه ای اســت.وی در سال ۲۰۱۲ در باکو در مسابقات بهترین و زیباترین دوشیزگان شرکت کرد که در این مسابقات هانده ارچل مقام دوم را بدست آورد.هانده یکی از پرطرفدارترین بازیگران ترک اســت. صفحه اینستاگرام هانده ارچل توسط بیش از ۹ میلیون نفر فالو شده اســت. اما در مورد قد و وزن هانده ارچل باید بگوییم که قد وی ۱۷۵ سانتیمتر اســت و در زمان گردآوری این مطلب وزن وی ۵۶ کیلوگرم در ویکی پدیا ثبت شده اســت.هانده در دانشگاه های هنر های زیبا و هنر های سنتی فارغ التخصیل شده اســت.وی در عرصه بازیگری در نقش سلین ییلماز در سریال Güneşin Kızları به معروفیت و محبوبیت رسید. وی در حال حاضر مجرد می باشد.

هازال سوباشی در نقش بهار برکس

هازال سوباسی ( Hazal Subasi ) متولد ۸ می ۱۹۹۶ در استانبول ترکیه می باشد. از معروف ترین سریال های که در آن نقش آفرینی کرده می توان سریال حلقه در سال ۲۰۱۸ نام برد. وی متاهل می باشد و ۱۶۶ سانتی متر قد دارد.

دیلان تلکوک

دیلان تلکوک در ۱۶ سپتامبر ۱۹۹۵ در ساکریا، ترکیه متولد شد. این بازیگر  در سریال های همچون  Donut (2019)، Son of Odor (2017) و  Gun (2018) و Halka  بازی کرده است و شناخته می شود. وی در حال حاضر مجرد می باشد و ۱۶۵ سانتی متر قد دارد.

بازیگران سریال ترکی حلقه
بازیگران سریال ترکی حلقه

 

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی حلقه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا