چهره هاسلبریتی خارجی

تولد ۵۰ سالگی ویل اسمیت با پرش از هلی کوپتر

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

تولد ۵۰ سالگی ویل اسمیت با پرش از هلی کوپتر

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

ویل اسمیت ستاره سرشناس سینما که اخیرا نشان داده علاقه زیادی به هیجان و کشف ناشناخته ها دارد ،اعلام کرده که جشن تولد ۵۰ سالگی خود را با پرش از هلیکوپتر جشن می گیرد؛ پرشی که توسط یوتوب برای علاقه مندان پخش خواهد شد.

به گزارش سی نت، ویل اسمیت، بازیگر سرشناس قصد دارد با کمک یکی از بزرگ ترین شبکه های پخش ویدیو در جهان، روز تولد خود را جشن بگیرد. این اقدام با کمک پرش وی از هلیکوپتر در حال پرواز رخ خواهد داد.

یوتوب روز پنج شنبه اعلام کرد که برنامه های جدیدی را برای پخش زنده مراسم تولید ویل اسمیت ترتیب خواهد داد. برنامه هایی که تولد ۵۰ سالگی این ستاره را منحصر به فرد می کند.

افزون بر این ها مقر یوتوب در نیویورک اعلام کرد که تمامی درامد این حرکت اسمیت خرج مصارف خیریه خواهد شد.

بیش از یک سال است که  یوتوب برای پایان دادن به اعتراض ها در خصوص نحوه فعالیتش روی ایجاد  محتوای امن مطابق با انتظارات مخاطبان تمرکز کرده است.

اگر شما هم جزو علاقه مندان و طرفداران ویل اسمیت هستید، ۲۵ سپتامبر را در تقویم خود به عنوان یک روز مهم علامتگذاری کنید.

ویلارد کریستوفر «ویل» اسمیت جونیور متولد ۲۵ سپتامبر ۱۹۶۸ که با نام ویل اسمیت شناخته می‌شود، هنرپیشه، خواننده هیپ هاپ، دوبلور و همچنین تهیه‌کنندهٔ آمریکایی است. او آثار قدرتمندی نیز در تلویزیون داشته‌است. در ماه آوریل ۲۰۰۷ هفته نامه نیوزویک از او به عنوان قدرتمندترین بازیگر هالیوود یاد کرد. وی چهار بار نامزد جایزه گلدن گلوب، دو بار جایزه اسکار و یک بار نیز برنده جایزه گرمی شده‌است.

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

تولد ۵۰ سالگی ویل اسمیت با پرش از هلی کوپتر

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا