اخبار داغ

خط ۷ متروی تهران کی بازگشایی می شود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

خط ۷ متروی تهران کی بازگشایی می شود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

خواندنی ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

خط ۷ پرحاشیه متروی تهران سرانجام بعد از گزارشات فنی به شهردار تهران بسته شد تا بعد از رفع اشکالات ایمنی در این خط مجددا بازگشایی شود اما این خط که مسیری بسیار مهم برای شهروندان تهرانی است از چه زمانی دوباره شروع به کار خواهد کرد؟

در ابلاغ معاونت حمل و نقل شهردار تهران به مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تصریح شده است که نواقص خط هفت متروی تهران باید ظرف مدت شش ماه برطرف شده باشد تا خط ۷ مجددا آماده انتقال مسافر شود.

موضوع اشکالات خط هفت متروی تهران پیش از این هم از سوی برخی اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دوره چهارم و دوره اخیر مورد انتقاد قرار گرفته بود. این انتقادها و گزارش‌های موجود در بدنه کارشناسی شرکت موجب شد که تصمیم در این باره به نظر نهایی یک تیم کارشناسی محول شود و در نهایت تصمیم به مسدود کردن خط هفت گرفته شود

در حالی معاونت حمل و نقل شهردار تهران از بازگشایی خط ۷ مترو بعد از شش ماه صحبت می کند که حبیب زاده؛ معاون نظارت شورای شهر تهران این مدت زمان را کافی نمی داند!

حبیب زاده با بیان اینکه افتتاح این خط از ابتدا نیز نباید صورت می‌گرفت و با عجله این خط مترو افتتاح شد، گفت: حالا این خط تعطیل شده است و ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آن لازم است و افتتاح خط آن هم به صورت کامل در عرض شش ماه امکان پذیر نیست اما طی نامه‌ای به آقای پورسیدآقایی و شهردار تهران پیشنهاد کردیم که خط ۷ مترو پس از تکمیل به یکباره زیر بار نرود و ایستگاه به ایستگاه خط ۷ راه اندازی شود.

معاون نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه مردم باید در جریان روند ایمن سازی خط ۷ قرار گیرند، گفت: اگر بخواهیم که خط ۷ به یکباره زیر بار مسافرگیری برود، قطعا بیشتر از شش ماه زمان لازم دارد اما پیشنهاد شده که به صورت فازبندی این خط افتتاح شود.

این پست توسط بخش خواندنی ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

خط ۷ متروی تهران کی بازگشایی می شود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا