سبک زندگی

خواص روغن زیتون برای مراقبت از مو + دستورالعمل حالت دهنده مو

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

خواص روغن زیتون برای مراقبت از مو + دستورالعمل حالت دهنده مو

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سبک زندگی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

فواید دارویی و سلامت بخش روغن زیتون طی قرن‌ها اثبات شده است. همچنین این روغن شهرت روز افزونی را در عرصه تولید محصولات زیبایی بدست آورده است. به همان اندازه که این روغن برای سلامت درون بدن ما مفید است، برای سطح پوست بدن نیز به عنوان یک کمک زیبایی به شمار می آید. یکی از فواید زیبایی روغن زیتون کاری است که با موهایتان انجام می‌دهد. بهترین روش استفاده از این روغن بر روی مو استفاده از آن به عنوان یک حالت دهنده مو است. روش کار بسیار ساده است اما فواید بسیاری را به دنبال دارد.

روغن زیتون

دستورالعمل ساخت حالت دهنده مو روغن زیتون

۱- نصف فنجان روغن زیتون را درون یک کاسه با قابلیت استفاده در مایکرویو بریزید. آن را به مدت ۲۰ ثانیه و یا تا زمانیکه گرم شود در مایکرویو حرارت دهید.

۲- برای محافظت از کثیف شدن لباسهایتان حوله ای را بر روی شانه هایتان قرار دهید.

۳- مقدار کمی از روغن زیتون را کف دست خود ریخته و با آن موهای خود را ماسا‍ژ دهید. اگر پوست سر شما خشک است آن را با مقدار بسیار کمی از روغن ماساژ دهید. اگرجنس موهای شما چرب است، موها را با فاصله ۱٫۵ سانت از ریشه ماساژ دهید. سعی کنید در هر مرحله دسته کمی از موها را ماساژ داده تا این روغن به خوبی تمام موها را بپوشاند.

۴- موهای خود را به آرامی بر روی سر جمع کرده و آن را با کلاه پلاستیکی و یا کیسه پلاستیکی بپوشانید.

۵- ۳۰ دقیقه استراحت کنید تا روغن زیتون به درمان موهایتان بپردازد.

۶- با یک شامپو ملایم موهای خود را شستشو دهید. مقدار کمی از نرم کننده همیشگیتان را استفاده و موهایتان را کاملا آبکشی نمایید. خواهید دید که چگونه روغن زیتون موهایتان را نرم و قابل کنترل تر از همیشه خواهد کرد. همچنین شما مطمئناً نمی توانید از درخشش زیبایی که این روغن به موهایتان می‌بخشد بگذرید./دارچین

این پست توسط بخش سبک زندگی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

خواص روغن زیتون برای مراقبت از مو + دستورالعمل حالت دهنده مو

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا