چهره هاسلبریتی ایرانی

بیوگرافی زهرا دباغیان بازیگر نقش عطیه در سریال بچه مهندس ۳ + عکس و اینستاگرام

زهرا دباغیان بازیگر نقش عطیه در سریال بچه مهندس ۳ کیست؟ زندگینامه کامل و بیوگرافی زهرا دباغیان بازیگر نقش نامزد قاسم به همراه عکس و آدرس اینستا. فصل سوم سریال بجه مهندس به قسمت های جذاب خود رسیده است. این سریال یکی از پر بیننده ترین برنامه های تلویزیون در شب های ماه رمضان بوده است.

بیوگرافی زهرا دباغیان بازیگر نقش عطیه
بیوگرافی زهرا دباغیان بازیگر نقش عطیه

در این مجموعه زهرا دباغیان در نقش عطیه نامزد قاسم ظاهر شده است. زهرا دباغیان، بازیگر تئاتر و تلویزیون، در ۱۷ آذر ۱۳۶۹ در مشهد به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی دیپلم گرافیک، لیسانس تاتر و فوق لیسانس بازیگری می باشد در خانواده ۷ نفره به دنیا آمده و فرزند پنجم خانواده هست و خودش وارد کارهای هنری شده است.

از کودکی به کارهای هنری علاقه داشته و از ۱۴ سالگی و دوران دانش آموزی با بازی در نمایش ها و کارهای تاتر ،فعالیت هنری را آغاز کرده است، اما با ورود به دانشگاه پنجره ای جدید به رویش گشوده شده و بطور حرفه ای، ادامه کارهای هنری را دنبال کرده است

زهرا دباغیان مجرد است و هنوز ازدواج نکرده و بیشترین دغدغه وی موفقیت و پیشرفت روز افزون است. خانم دباغیان علاوه بر تحصیلات آکادمیک و رشته تحصیلی مرتبط با کارش ، برای افزودن تجربیاتش در زمینه بازیگری دوره های بازیگری مختلفی را زیر نظر اساتید برجسته ای چون هومن سیدی، نوید محمدزاده، پانته آ پناهیان رضا گوران، رضا بهبودی، کیومرث مرادی ارش ابسالان، و در دانشگاه استاد حامد سقائیان و حمیدرضا افشار و ..‌ گذرانده و بسیار آموخته است.

من در ادامه بازیگری ؛دورهای مختلفی رو دیدم و همزمان کار هم میکردم و توی گروهای مختلفی به عنوان منشی صحنه یا دستیار یا نویسنده کار کردم و تجربه چند تاتر دانشجویی دارم .

اینستاگرام زهرا دباغیان

dbn.zahra

سریال بچه مهندس ۳ اولین کار تصویری و جدی و رسمی خانم‌ دباغیان در قاب تلویزیون است که با نقش عطیه دختری روستایی و ساده با چهره ای معصوم و زیبا و نامزد قاسم با بازی محمود خسرومنش را ایفا میکند. وی علاوه بر فعالیت های ذکر شده در زمینه تدوین و فتوشاپ نیز تبحر دارد و بطور حرفه ای کار کرده است.
از دیگر کارهای هنری وی ،نویسندگی و کارگردانی دو نمایش به نام های برمودا سال ۹۴ و ناخواسته در من سال۹۸ بر عهده داشته و به روی صحنه برده است.

برای اینکه با علاقه مندی ها و سرگرمی های بازیگر نقش عطیه در بچه مهندس ۳ آشنا شوید، باید گفت که ایشان عاشق خواندن کتاب و گوش دادن موسیقی و سفر کردن و کارهای هنری است؛ بشدت اهل معاشرت است و دوستان صمیمی زیادی دارد و علاقه مند است که هر روز به دوستانش اضافه شود.

از طریق فراخوان بازیگری با تیم بچه مهندس و عوامل و کارگردان آن جناب آقای غفازی آشنا شده و بعد از مراجعه به دفتر اقای غفاری و دادن تست برای نقش عطیه انتخاب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا