چهره هاسلبریتی ایرانی

همسر علیرضا نیکبخت کیست ؟ علت طلاق علیرضا نیکبخت واحدی از همسرش

همسر علیرضا نیکبخت کیست ؟ علت طلاق علیرضا نیکبخت واحدی از همسرش همچنین اطلاعاتی از زندگی شخصی واحدی نیکبخت فوتبالیست سابق در این مطلب. نیکبخت ۸ تیر ۱۳۵۹ در مشهد به دنیا آمد. او در یک خانواده پرجمعیت بدنیا آمد، یک برادر و سه خواهر دارد دلبستگی زیادی به دایی اش صمد دارد که از او ۵ سال کوچکتر است، علیرضا تابحال دوبار ازدواج کرده است.

همسر علیرضا نیکبخت کیست
همسر علیرضا نیکبخت کیست

در دوران کودکی آرزو داشت دکتر شود از دوره نوجوانی ورزش را با والیبال شناخت و از ابتدای جوانی بود که گمشده و آینده اش را در فوتبال حرفه ای پیدا کرد. نیکبخت یکبار بصورت رسمی ازدواج کرد آشنایی او با دختری در فیسبوک شکل گرفت اما نهایتا سه سال بیشتر دوام نیاورد می گوید در این رابطه خیلی از نظر مالی ضرر کرد چون همه چیز را بنام همسرش کرده بود.

گفته می شود وی در یک رابطه عاشقانه با دختری که ۱۲ سال از خودش بزرگتر بود ۶ ساله بدون ازدواج زندگی کرد، اما آن دختر حاضر به ازدواج نشد و به ایتالیا مهاجرت کرد.

نیکبخت با اکثر هنرمندان ایرانی، به خصوص کمدین هایی مثل جواد رضویان، مهران غفوریان، مصطفی راد و مجید صالحی رابطه دوستانه و رفت و آمد دارد. علیرضا نیکبخت بعنوان بازیگر مهمان در نقش خود تابحال در چندین فیلم و سریال بازی کرده است، آخرین فیلم کوتاه او بازی در مدلاسیون سال ۹۶ می باشد

سال ها پیش فیلم مختلطی از برخی بازیکنان مشهور استقلال پخش شد و حاشیه های زیادی ایجاد کردف نیگبخت می گوید مهمانی نبود. نامزدی آقای قاسمی بود که بازیکنانی که زن و بچه داشتند، با خانواده شان آمده بودند.

بازی‌های خوب موجب درخشش نیکبخت در مسابقات آموزشگاهی شد و سر از تیم باشگاهی راوند درآورد و بعد از ۲ ماه تمرین، در اولین مسابقه باشگاهی در سطح جوانان مقابل ابومسلم، معتبرترین تیم فوتبال خراسان، به میدان رفت.

او پس از گذراندن یک دوره موفق در تیم ابومسلم خراسان و مطرح شدن در سطح اول فوتبال ایران در سال ۱۳۷۸ به تیم باشگاه استقلال پیوست. او در فصل ۸۶–۸۵ از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران پس از اینکه باشگاه استقلال تلاشی برای حفظ او نکرد، بعد از ۶ سال حضور در تیم استقلال تهران از این تیم به باشگاه پرسپولیس پیوست.

علیرضا واحدی‌نیکبخت جمعاً در ۱۹ دربی بازی کرده‌است (۱۳ دربی با پیراهن استقلال و ۶ دربی با پیراهن پرسپولیس) نیکبخت بعد از علی پروین که با ۲۰ بازی رکورددار حضور در دربی است با ۱۹ حضور در رتبه دوم بازی در دربی بزرگ ایران قرار دارد. نیکبخت فقط یکبار با پیراهن پرسپولیس در دربی ۶۲ موفق به گلزنی شده‌است.

نیکبخت بعد از مهرزاد معدنچی در فصل ۸۵–۸۶ بهترین گلزن پرسپولیس بود. همچنین او به همراه تیم فوتبال پرسپولیس به مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در فصل ۸۶–۸۷ دست پیدا کرد. او در این فصل نیز پس از محسن خلیلی بهترین گلزن پرسپولیس بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا