اخبار داغ

شایعه ای درباره رابطه سردار آزمون و نفیسه روشن

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

شایعه ای درباره رابطه سردار آزمون و نفیسه روشن

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

هنری

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

حضور نفیسه روشن؛ بازیگر سینما و تلویزیون در استادیوم آزادی و در جریان بازی ایران-بولیوی در کنار عکسی که چندی قبل از او در کنار سردار آزمون منتشر شده بود باعث شد تا شایعات در خصوص این بازیگر زیاد شود.

نفیسه روشن در گفتگو با ایلنا در خصوص همین مسئله و البته حضور بانوان در استادیوم آزادی توضیحاتی داد که می خوانید:

از طریق یک واسطه دعوت شدم نه فدراسیون

دعوتم به ورزشگاه آزادی از سوی فدراسیون نبود و از طریق یک واسطه این اتفاق افتاد. یکی از بازیکنان رابطه فامیلی دور با من دارد که از طریق همین آشنایی به من اعلام شد که توسط او نامم در بین افرادی قرار گرفته که می‌توانند به استادیوم بروند و خیلی خوشحال شدم که چنین فرصتی در اختیارم قرار گرفت و توانستم کنار هموطنانم بازی تیم ملی را ببینم.

به من لباس دادند و گفتند لیدر هستی

اسم من به ظاهر لیدر رد شده بود و لباس لیدری هم به من و چند نفر دیگر دادند ولی حرفی در مورد لیدر بودن و اینکه بگویند چکار باید کنیم به ما نزدند و ما هم در ورزشگاه نقش لیدر را نداشتیم و نمی‌دانم جریان حضور نامم در بین لیدرها چه بود.

ماجرای دیدار با سردار آزمون

ما یک آشنایی خانوادگی دور و یک دوست مشترک داریم و یک روز که برای تفریح بیرون رفته بودیم اتفاقی برخورد داشتیم و پیشنهاد شده خانواده‌ها دور هم بنشینیم و صحبتی داشته باشیم و آقای آزمون هم آنجا بود.

در آنجا نه من و نه آقای آزمون مایل نبودیم تصویری از خانواده‌هایمان منتشر شود و برای همین آنها در عکس حضور نداشتند ولی دو آدم عاقل و بالغ مگر می‌شود در این شرایط تنها با هم بیرون بروند و از آن عکس منتشر کنند که این همه مساله ایجاد شود؟ حداقل اینکه مشخص است یک نفر پشت دوربین بود و آن عکس را از ما گرفت ولی برخی از افراد بیکار دنباله سوژه پیدا کردن از هر چیزی هستند.

سردار آزمون باعث دعوتم به استادیوم نشد

من با دو بازیکن تیم ملی ارتباط غیر مستقیم و رابطه دور دارم که از آن طریق به بازی ایران – بولیوی دعوت شدم و واسطه حضورم در ورزشگاه سردار آزمون نبود. به نوعی من دو کارت دعوت برای این بازی داشتم که به واسطه آن توانستم به ورزشگاه بروم.

استقلال، پرسپولیس، رئال و بارسا!

من یکی از علاقه‌مندان به فوتبال هستم و تیم ملی کشورم را دوست دارم. شاید مثل خیلی از همکاران تعصب رنگی آن شکلی نداشته باشم و چنین موضوعی دغدغه‌ام نیست ولی تیم ملی کشورم را واقعاً دوست دارم و یک فوتبالی هستم.

در خانه فوتبال‌های تیم ملی را نگاه می‌کنم و پلی استیشن هم بازی می‌کنم. من دوستان خوبی هم در استقلال دارم و هم در پرسپولیس و این دو تیم برایم هیچ فرقی با هم ندارند و هر دو را دوست دارم. فوتبال خارجی را هم دنبال می‌کنم و طرفدار هر دو تیم رئال مادرید و بارسلونا هستم و بازی هر دو تیم را دوست دارم.

این پست توسط بخش هنری مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

شایعه ای درباره رابطه سردار آزمون و نفیسه روشن

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا