اخبار داغ

ماجرای لو رفتن عکس های دختر ژیمناستیک کار ایرانی چه بود ؟ + عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

ماجرای لو رفتن عکس های دختر ژیمناستیک کار ایرنی چه بود ؟ + عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

ورزشی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

چه کسی عکس های دختر ژیمناستیک کار ایرانی  را پخش کرد‌؟

دختر ژیمناست ۱۰ ساله ایرانی  به دلیل پخش عکس های بی حجاب او در فضای مجازی به کمیته انضباطی فراخوانده شد. طبق آخرین اخبار انتشار عکس دختر ۱۰ ساله ژیمناست؛ انتقام یکی از کارکنان سابق فدراسیون بوده است.

 

عکس بهترین دختر ژیمناست ایرانی
عکس بهترین دختر ژیمناست ایرانی

انتشار عکس دختر ۱۰ ساله ژیمناست؛ انتقام یکی از کارکنان سابق فدراسیون

رئیس فدراسیون ژیمناستیک:ما در فدراسیون ژیمناستیک به هیچ وجه خبری از این اعزام نداشته‌ایم و معرفی هم انجام نداده‌ایم؛این عکس‌ها بدون اجازه پدر این ورزشکار از تلفن همراه او برداشته و پخش شده است که یک شکایت‌نامه هم از سوی خانواده این ورزشکار تنظیم شده و قرار است امروز به دستگاه قضایی تحویل داده شود.
فردی که تصاویر این ژیمناست را پخش کرده، یکی از ۱۶ نفری است که در زمان شروع فعالیت من در فدراسیون، قراردادش به اتمام رسیده و دیگر با او تمدید قرارداد نشده است و به این صورت خواسته از فدراسیون انتقام بگیرد!

 

اصل ماجرای لورفتن عکس های دختر ورزشکار ایرانی چه بود ؟

پدر دختر ژیمناست ایرانی می گوید که دختر او به مسابقات ژیمناستیک مالزی نرفته است و عکس‌های منتشر شده مربوط به تمرینات دخترش در ارمنستان است.بعد از انتشار تصاویری از دختر ژیمناست حدودا ۱۰ ساله ایرانی و واکنش فدراسیون به این موضوع، پدر این دختر می گوید که اصلا در مسابقات مالزی حضور نداشته اند. در این شرایط به نظر می‌رسد که این موضوع بهانه ای شده برای تسویه حساب برخی اختلافات شخصی در ژیمناستیک.

فرشید عبدی پور ، رییس هیات ژیمناستیک شهرستان فردیس در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد حواشی ایجاد شده در مورد دخترش در فضای مجازی مبنی بر این که در مسابقات ژیمناستیک خارجی و بدون حجاب حضور داشته است، اظهار کرد: این عکس‌ها مربوط به مسابقه کوالالامپور نیست و دختر من به تمریناتی در کشور ارمنستان رفته بود. این سفر ما به ارمنستان خانوادگی و با حضور همسرم، دختر و پسرم انجام شد.

او ادامه‌ داد: از طرفی دیگر مسابقاتی در کوالالامپور و با حضور دختران کرجی و با حضور رییس هیات ژیمناستیک استان ایلام انجام شد. این مسابقات دو، سه سال است که برگزار می‌شود. ما هم قرار بود به این مسابقات برویم، ولی با توجه به شرایطی که وجود داشت از رفتن به این مسابقات منصرف شدیم.

پدر دختر ژیمناست ایرانی خاطر نشان کرد: می‌خواهند من را به این موضوع وصل کنند. عکس ها را از گوشی من برداشته‌اند و من نمی دانم چه عکس‌هایی منتشر شده است. دختر من اصلا به مالزی نرفته و می‌توانم با پاسپورتش آن را ثابت کنم. تمرینات ارمنستان نیز به صورت مجزا و در دو سالن برگزار شد و این عکس‌ها بعد از پایان تمرینات و با حضور مربیان خارجی گرفته شده است.

و در پایان در مورد این که دخترش به کمیته‌ انضباطی دعوت شده است، گفت‌: سفر شخصی من به کسی ربطی ندارد. آنجا مسابقه نبود و دخترم تمرین کرد و سالن‌ دختران و پسران نیز مجزا بودند.

این پست توسط بخش ورزشی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

ماجرای لو رفتن عکس های دختر ژیمناستیک کار ایرانی چه بود ؟ + عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا