اخبار داغ

پاسخ احسان علیخانی به انتقادات وارده به واکسن معرفی شده توسط یاسمین اشکی

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

پاسخ احسان علیخانی به انتقادات وارده به واکسن معرفی شده توسط یاسمین اشکی

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

اخبار داغ

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

در برنامه چند شب قبل ماه عسل، مهمانی دعوت شد به نام «یاسمین اشکی» که به گفته خودش مبتلا به بیماری نادری شده بود. یاسمین اشکی در خصوص این بیماری که HPV نام دارد توضیحات زیادی داد و در نهایت واکسنی را معرفی کرد که با زدن آن افراد به این بیماری مبتلا نخواهند شد.

بعد از این برنامه بسیاری نسبت به صحبت های یاسمین اشکی واکنش نشان داده و واکسن معرفی شده توسط وی را مشکوک دانستند. بررسی کامنت های کاربران در وبسایت کولاک هم همین مطلب را نشان می دهد.

در همین خصوص احسان علیخانی در برنامه امشب (۱۵ خرداد) ماه عسل توضیحاتی ارائه داد. علیخانی گفت سوژه بیماری خانم اشکی توسط وزارت بهداشت به آنها معرفی و پیشنهاد شده بود. برنامه ما عسل هم از میان چندین و چند سوژه آن را انتخاب کرد و آن را مورد بررسی قرار داد.

از آنجا که برنامه ماه عسل، برنامه ای تخصصی در خصوص پزشکی نیست، موارد مطرح شده در آن را به وزارت بهداشت واگذار می کند و چون این سوژه خاص از طریق همین وزارت به آنها معرفی شده پس جای شبهه ای در میان نبود.

علیخانی همچنین یادآور شد واکسنی که یاسمین اشکی در برنامه معرفی کرده بود غیر از وزارت بهداشت به تایید «انیستیتو پاستور» هم رسیده است و شایعات مشکوک بودن آن اصلا درست نیست.

این پست توسط بخش اخبار داغ مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

پاسخ احسان علیخانی به انتقادات وارده به واکسن معرفی شده توسط یاسمین اشکی

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا