سریالسریال‌ایرانی

بیوگرافی بازیگران سریال قورباغه+ معرفی نقش ها

بیوگرافی بازیگران سریال قورباغه را در این مطلب می خوانید. سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی از شبکه نمایش خانگی پخش می شود. این اولین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی در شبکه نمایش خانگی است. همچنین برای اولین بار نوید محمدزاده در یک اثر از شبکه نمایش خانگی حضور دارد. آخرین همکاری هومن سیدی و نوید محمدزاده به فیلم مغزهای کوچک زنگ زده بر می گردد. فیلمی که با استقبال خوبی مواجه شد و منتقدان نیز امتیاز بالایی به آن دادند. همچنین این چهارمین همکاری نوید محمدزاده و هومن سیدی است. قبلا در فیلم های خشم هیاهو، سیزده، مغزهای کوچک زنگ زده با هم همکاری داشتند.

بیوگرافی بازیگران سریال قورباغه
بیوگرافی بازیگران سریال قورباغه

سریال قورباغه قصه جالب و پر کششی دارد و تا کنون دستمایه تولید هیچ فیلم و سریالی نشده است. این سریال به دلیل داستانی که دارد در قسمت هایی در خارج از ایران ضبط شده است.

بیوگرافی هومن سیدی

هومن سیدی متولد سال ۱۳۵۹ در رشت است. وی هم اکنون ۳۹ سال سن دارد و در ۲۱ فیلم و سریال به عنوان بازیگر حضور داشته و همچنین ۵ فیلم سینمایی را هم کارگردانی کرده است. سریال قورباغه اولین سریال هومن سیدی در قامت کارگردان به حساب می آید. با توجه به بازیگران مطرحی که تاکنون به این سریال اضافه شده اند، احتمال می رود این سریال خیلی زود به یکی از محصولات پرطرفدار نمایش خانگی تبدیل شود.

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تئاتر متولد ۱۷ فروردین سال ۱۳۶۵ در شهر ایلام است. او به دلیل بازی در فیلم عصبانی نیستم باعث تحسین منتقدین شد. او دو بار پیاپی توانسته است سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ را به دست آورد. وی در سالهای ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ اجرای قسمت‌هایی از برنامه دوستان که از شبکه جام جم پخش می‌شد را بر عهده داشت.

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد سال ۱۳۶۷ در ایران است. او بازیگر سینما و تلوزیون ایران است و اصالتی افغانستانی دارد. فرشته حسینی بازیگر افغانستانی است فیلم رفتن است که در ایران متولد شده و بزرگ شده است.

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی بازیگر سینما، تئاتر، سینما و تلوزیون ایران است و متولد ۱۶ مهر سال ۱۳۵۸ است. او فارغ التحصیل رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می باشد. مادر سحر نائب رئیس فدراسیون شنا است و پدرش مهندس است و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.


همچنین بخوانید:

جدیدترین خبر از سریال قورباغه | خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال قورباغه + حاشیه ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا